Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gym- / zwemlessen
#17
In de tijd dat ouders nog niet beiden werkten was er schoolzwemmen (wat ik als kind net als gym een verschrikking vond), nu wordt verwacht dat ouders dat nog even bij hun werk inplannen. Het brede scholenconcept waarbij buitenschoolse activiteiten zoals sporten en zwemmen e.d. in de opvang geintegreerd zijn is nooit echt van de grond gekomen.

Over het binnenklimaat: de huisvesting van de basisschool is vaak echt erbarmelijk, eigenlijk onbegrijpelijk dat leerkrachten hier niet massaal tegen in verzet komen. In het hoger onderwijs is het beter, maar nog steeds slecht vergeleken met b.v. overheidsorganisaties.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 06:50 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 06:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:05 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:07 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:08 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:17 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 10:06 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 07:09 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 08:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:14 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:21 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 10:23 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 04-Aug-2025, 07:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 04-Aug-2025, 07:32 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 07:46 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:35 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Tijanus - 04-Aug-2025, 07:56 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 09:39 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 05-Aug-2025, 08:14 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:48 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Frutsel - 05-Aug-2025, 11:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 12:10 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 02:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 05-Aug-2025, 04:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:53 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 09:30 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:01 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:12 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:45 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 06-Aug-2025, 07:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM