Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gym- / zwemlessen
#15
Zwemlessen worden erg veel wegbezuinigd, en zijn ook voor de scholen niet makkelijk. De reis naar het zwembad kost ook tijd. Hier hadden we gelukkig wel een zwembad op loopafstand. maar de commerciele zwemles firma Laco, was er niet erg happig op dat degenen die alleen schoolzwemmen hadden ook gingen afzwemmen, hoewel sommigen daar volgens ons ouders wel dik aan toe waren. Omkleden met een stel van die kleintjes duurt ook heel heel lang, dus van een lesuur zwemles blijft in de praktijk niet heel veel over.

Gymles krijgen ze wel.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 06:50 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 06:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:05 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:07 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:08 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:17 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 10:06 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 07:09 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 08:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:14 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:21 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 10:23 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 04-Aug-2025, 07:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 04-Aug-2025, 07:32 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 07:46 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:35 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Tijanus - 04-Aug-2025, 07:56 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 09:39 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 05-Aug-2025, 08:14 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:48 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Frutsel - 05-Aug-2025, 11:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 12:10 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 02:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 05-Aug-2025, 04:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:53 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 09:30 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:01 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:12 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:45 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 06-Aug-2025, 07:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM