Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gym- / zwemlessen
#11
(04-Aug-2025, 07:32 PM)Willeke_IGKT schreef: Gelukkig ben ik op 6 jarige leeftijd al getest en is mijn dislectie herkend en daarna ben ik op mijn gewone school goed begeleid en zijn mijn talenten onderkend.

Tegenwoordig schijnen meer kinderen met problemen het met minder begeleiding moeten doen.

Ook uit eigen ervaring weet ik dat het heel fijn is als ze op tijd erbij zijn. Waardoor je de begeleiding kon krijgen die nodig voor je was. Ik maak me wel beetje zorgen om de huidige zorgen kindjes. Hoe goed onze leraren het willen, volgens mij valt het gewoon niet mee om met een grote klas ook de zorgen kinderen de juiste zorgen te geven.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 06:50 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 06:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:05 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:07 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:08 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:17 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 10:06 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 07:09 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 08:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:14 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:21 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 10:23 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 04-Aug-2025, 07:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 04-Aug-2025, 07:32 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 07:46 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:35 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Tijanus - 04-Aug-2025, 07:56 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 09:39 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 05-Aug-2025, 08:14 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:48 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Frutsel - 05-Aug-2025, 11:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 12:10 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 02:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 05-Aug-2025, 04:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:53 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 09:30 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:01 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:12 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:45 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 06-Aug-2025, 07:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM