Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gym- / zwemlessen
#3
(04-Aug-2025, 06:50 PM)Hardloper schreef: Worden er eigenlijk nog gymlessen op school gehouden?
Ik zelf had vroeger gymlessen en zwemlessen op school.
De gymzaal zat bij de school, maar de zwembad was ergens anders. Met de bus gingen we naar het zwembad toe. Maar hoe zit dat tegenwoordige?
Vraag me dit af aangezien de jeugd zo weinig zou bewegen.

Geen zwemles.

2x in de week ruim een uur gymles: 1 uur van een vakdocent en 1 uur van een gediplomeerd leerkracht (ik dus).

Dan nog 1x in de week drie kwartier buiten een spelles en 4x in de week een half uur buitenspeelpauze.

Bijna 5 uur per week. Is dus 1 uur gemiddeld per dag.


De rest moet thuis gebeuren. Deden we vroeger ook.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 06:50 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 06:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:05 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:07 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 07:08 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:17 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 10:06 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 04-Aug-2025, 07:09 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 08:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 09:14 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bob Hagendijk - 05-Aug-2025, 09:21 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 05-Aug-2025, 10:23 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 04-Aug-2025, 07:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 04-Aug-2025, 07:32 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 04-Aug-2025, 07:46 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 07:35 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Tijanus - 04-Aug-2025, 07:56 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 04-Aug-2025, 09:39 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Willeke_IGKT - 05-Aug-2025, 08:14 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:48 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Frutsel - 05-Aug-2025, 11:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 12:10 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 02:28 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Hardloper - 05-Aug-2025, 04:27 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 08:53 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door blokdoorn - 05-Aug-2025, 09:30 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:01 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:12 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door ZoefZoef - 05-Aug-2025, 10:45 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Coen__ - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:59 PM
RE: Gym- / zwemlessen - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2025, 08:01 AM
RE: Gym- / zwemlessen - door Bianca F - 06-Aug-2025, 07:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM