01-Aug-2025, 11:45 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Aug-2025, 11:46 AM door blokdoorn.)
De hond was enthousiast aan het blaffen alsof er niets gebeurd was, fiets zelf heeft verder ook niets, alleen de tailbox heeft er linksonder wat schrammen bij. Schoof met linkerbeen onder de naar links gevallen fiets over het asfalt, dus de fiets reed in feite in heel schuine positie op zn wieltjes door.
Reed naar schatting rond de 30km/h, meestal ga ik bij passeren hond of iets dergelijks wat langzamer en houd ik de benen stil, maar dit baasje was ruim op tijd aan de andere kant van het fietspad gaan staan met de hond ogenschijnlijk helemaal onder controle, aan de lijn. Alleen de hond dacht er anders over, en de uitschuiflijn bleek niet voldoende vergrendeld om hem te stoppen.
Reed naar schatting rond de 30km/h, meestal ga ik bij passeren hond of iets dergelijks wat langzamer en houd ik de benen stil, maar dit baasje was ruim op tijd aan de andere kant van het fietspad gaan staan met de hond ogenschijnlijk helemaal onder controle, aan de lijn. Alleen de hond dacht er anders over, en de uitschuiflijn bleek niet voldoende vergrendeld om hem te stoppen.