24-Jul-2025, 03:11 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Jul-2025, 03:13 PM door 365cycle.)
(24-Jul-2025, 02:55 PM)Niels van der Wal schreef: Voor mij is splitsen een prima oplossing. Voor mij is het vooral fijn dat er ook gepraat kan worden over een andere kant van een voertuig die anders in andere topics best vaak door het slijk gehaald wordt. Bij mijn weten is het nog steeds de bestuurder die aan het stuur trekt, niet de wagen zelf.Dus... we zijn nu ook weer anti E-bike?

Ik denk dat we ons hier iets te druk maken over 3? 4? berichtjes over de leuke kant van auto's in een topic van bijna 3000 berichten, op het enige subforum op ligfietsers.nl waarin het niet eens over ligfietsen hoeft te gaan. Ik heb niet eens een auto, we zijn hier allemaal ligfietsers. Er klaagde hier laatst iemand dat dit topic zoveel langer is dan het blije topic, maar met deze lange tenen is dat nogal logisch

Ik hoop dat de modjes zich ook aan de op het forum geldende regels willen houden. Persoonlijke voorkeur maakt nog geen verbod.
Over ontopic gesproken: Vandaag ben ik niet blij omdat sommigen zich hier gedragen alsof we het over biefstuk hebben gehad op de jaarlijkse meeting van de Vereniging van Veganisten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.