Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag?
Ik blijf me altijd verrassen over het aantal mensen met te weinig ervaring dat met een paard dat er nog lang niet klaar voor is de openbare weg op gaat.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Willeke_IGKT - 10-Apr-2023, 07:21 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 09:26 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 11-Apr-2023, 07:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 11-Apr-2023, 08:07 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 11-Apr-2023, 09:32 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 04:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 12-Apr-2023, 08:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Bacchus - 12-Apr-2023, 02:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 11-Apr-2023, 10:49 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 12-Apr-2023, 08:58 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 12-Apr-2023, 09:53 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hoekie - 12-Apr-2023, 02:29 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door baron062 - 15-Apr-2023, 03:04 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 15-Apr-2023, 09:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 16-Apr-2023, 11:36 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 05-Feb-2024, 09:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 05-Feb-2024, 10:02 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Feb-2024, 12:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Piet K - 07-Feb-2024, 08:28 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 06-Feb-2024, 01:03 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Feb-2024, 11:27 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Veloquest - 06-Feb-2024, 03:15 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 06-Feb-2024, 04:40 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 07-Feb-2024, 08:04 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lig-hen - 07-Feb-2024, 09:21 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 07-Feb-2024, 01:00 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 02:33 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 08-Feb-2024, 03:17 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 08-Feb-2024, 03:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 27-Sep-2024, 05:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 27-Sep-2024, 05:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 27-Sep-2024, 09:16 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 27-Sep-2024, 09:25 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Aernout - 29-Sep-2024, 10:33 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 29-Sep-2024, 03:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 29-Sep-2024, 03:58 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door JanBurp - 29-Sep-2024, 05:08 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door TimSch - 29-Sep-2024, 05:23 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Fietsbennie - 28-Feb-2025, 09:05 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Tom Fekkes - 28-Feb-2025, 11:06 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 03-Mar-2025, 01:25 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 18-Mar-2025, 04:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 05:47 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-Apr-2025, 06:22 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Arend-Jan - 19-Apr-2025, 06:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 19-Apr-2025, 10:35 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 20-Apr-2025, 07:36 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 20-Apr-2025, 12:23 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 01:31 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Lopopodium - 20-Apr-2025, 10:53 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 21-Apr-2025, 10:56 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Chepap - 25-Apr-2025, 01:51 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 19-May-2025, 11:16 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jun-2025, 07:43 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:48 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 06-Jul-2025, 10:10 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:12 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 08-Jul-2025, 05:42 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door datakneder - 08-Jul-2025, 06:13 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door De tovenaar - 01-Oct-2025, 06:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 11-Oct-2025, 10:37 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Jeroen S - 17-Oct-2025, 10:18 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Oct-2025, 07:34 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Dharm2004 - 17-Oct-2025, 08:19 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 16-Nov-2025, 10:11 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 17-Nov-2025, 08:35 AM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Roepers - 28-May-2026, 06:45 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Hardloper - 28-May-2026, 07:52 PM
RE: Paard!!! Hoe reageert ie vandaag? - door Frutsel - 28-May-2026, 09:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM