Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Te koop: mijn carbon Quest #501
#24
Laten we elkaar in de waarde laten... Zowel degene die de grap maakt, als degene die ervoor waarschuwt om het niet echt te doen, als degene die het echt serieus opvat.
Op een forum komen reacties heel anders over dan in het echt, niet iedereen heeft hetzelfde referentiekader en sommigen snappen ironie en/,of sarcasme gewoon niet. Allemaal niet erg, zolang iedereen er maar wat over kan zeggen en daar niet belachelijk bij wordt gemaakt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie


Berichten in dit topic
Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 04:41 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 25-Jun-2025, 06:15 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 26-Jun-2025, 12:20 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 26-Jun-2025, 08:27 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 09:18 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 27-Jun-2025, 09:14 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 11:30 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 12:40 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 12:45 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 02:43 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 01:20 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Roepers - 27-Jun-2025, 01:48 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 27-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Willeke_IGKT - 27-Jun-2025, 02:28 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Gideonaut - 27-Jun-2025, 02:35 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 03:46 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 04:54 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 07:01 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Bob Hagendijk - 27-Jun-2025, 08:00 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 09:34 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 16-Jul-2025, 08:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM