Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Te koop: mijn carbon Quest #501
#18
Vroeger vond ik het ook wel grappig om zulke mensen het adres van een kringloop te sturen, nu blokkeer ik ze gewoon.
Ik kreeg een paar dagen geleden een figuur die mij de les ging lezen over hoe ik de DF moest repareren, ik kon hem beter in het afval gooien want een DF met "brandschade" is niet te herstellen. (ik heb helemaal geen brandschade???)

Gelukkig nog geen Geertjes in m'n inbox gehad  Tongue
Ik zag wel een bekende naam bij een van de nieuwere leden hier (geen zin in drama dus ik ga geen namen noemen) Die ging een paar jaar geleden helemaal tekeer naar me omdat ik mijn fiets niet goedkoper weg wou doen..
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 04:41 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 25-Jun-2025, 06:15 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 26-Jun-2025, 12:20 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 26-Jun-2025, 08:27 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 09:18 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 27-Jun-2025, 09:14 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 11:30 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 12:40 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 12:45 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 02:43 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 01:20 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Roepers - 27-Jun-2025, 01:48 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 27-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Willeke_IGKT - 27-Jun-2025, 02:28 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Gideonaut - 27-Jun-2025, 02:35 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 03:46 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 04:54 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 07:01 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Bob Hagendijk - 27-Jun-2025, 08:00 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 09:34 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 16-Jul-2025, 08:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM