Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Te koop: mijn carbon Quest #501
#17
Als iemand een keer de helft van de vraagprijs biedt kan deze persoon een beter idee hebben van de werkelijke waarde van wat te koop is, of geen idee en maar iets bieden om de onderhandelingen te openen.
In deze gevallen is een antwoord met een tegenbod of het negeren of verwijderen van het bod (indien op de verkoopsite) de juiste reactie.

Maar als iemand regelmatig zulke biedingen doet en zeker weet wat de waarde is, want hij verkoopt het product zelf ook, en niet op een redelijke manier met de verkopers omgaat, in iedergeval niet altijd, dan vind ik het soort reacties als hierboven begrijpbaar.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: TimSch


Berichten in dit topic
Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 25-Jun-2025, 04:41 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 25-Jun-2025, 06:15 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 26-Jun-2025, 12:20 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 26-Jun-2025, 08:27 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 09:18 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 27-Jun-2025, 09:14 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 11:30 AM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 12:40 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 12:45 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 02:43 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door 365cycle - 27-Jun-2025, 01:20 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Roepers - 27-Jun-2025, 01:48 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Frutsel - 27-Jun-2025, 02:16 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Willeke_IGKT - 27-Jun-2025, 02:28 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Gideonaut - 27-Jun-2025, 02:35 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Snoek043 - 27-Jun-2025, 03:46 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Hardloper - 27-Jun-2025, 04:54 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door ZoefZoef - 27-Jun-2025, 07:01 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Bob Hagendijk - 27-Jun-2025, 08:00 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door Lopopodium - 27-Jun-2025, 09:34 PM
RE: Te koop: mijn carbon Quest #501 - door TimSch - 16-Jul-2025, 08:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM