Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verkeerssituaties
#53
Dat lijkt wel voetbal formaat, levensgevaarlijk. Daar gaat deze winter iemand hard op onderuit klappen.
Heb de nieuwe situatie op de brug bij Emmerich ook gezien, met die stomme haakse bocht. Kon er net door op de lage racer maar met een VM kun je dat vergeten. En zoals die Duitser zei, Den Ampel muss man nicht ernst nehmen. Dat verkeerlicht moet je niet serieus nemen. Maar van onder schrikhekhoogte was er vanwege dat schrikhek niks te zien.
Dan moet je dus met de VM op de rijbaan, ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren.

Waar is dit ergens met die ingegraven voetballen?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Verkeerssituaties - door datakneder - 03-Jun-2025, 06:46 PM
RE: Verkeers situaties - door Willeke_IGKT - 05-Jun-2025, 08:56 PM
RE: Verkeers situaties - door Bianca F - 05-Jun-2025, 09:27 PM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 06-Jun-2025, 09:01 AM
RE: Verkeerssituaties - door Hardloper - 06-Jun-2025, 10:44 AM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 06-Jun-2025, 11:48 AM
RE: Verkeerssituaties - door Hardloper - 06-Jun-2025, 01:22 PM
RE: Verkeerssituaties - door Wim -de roetsende - 06-Jun-2025, 01:32 PM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 06-Jun-2025, 02:42 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 06-Jun-2025, 10:43 AM
RE: Verkeerssituaties - door Jeroen S - 06-Jun-2025, 10:36 PM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 06-Jun-2025, 11:02 PM
RE: Verkeerssituaties - door Lopopodium - 06-Jun-2025, 10:55 PM
RE: Verkeerssituaties - door Jeroen S - 06-Jun-2025, 11:37 PM
RE: Verkeerssituaties - door Willeke_IGKT - 07-Jun-2025, 07:02 AM
RE: Verkeerssituaties - door Lopopodium - 07-Jun-2025, 09:28 AM
RE: Verkeerssituaties - door Tijanus - 07-Jun-2025, 10:48 AM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 07-Jun-2025, 11:43 AM
RE: Verkeerssituaties - door blokdoorn - 08-Jun-2025, 01:35 PM
RE: Verkeerssituaties - door Lopopodium - 08-Jun-2025, 02:02 PM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 08-Jun-2025, 02:30 PM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 08-Jun-2025, 03:47 PM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 08-Jun-2025, 04:18 PM
RE: Verkeerssituaties - door Hardloper - 08-Jun-2025, 02:40 PM
RE: Verkeerssituaties - door Snoek043 - 18-Jun-2025, 09:59 AM
RE: Verkeerssituaties - door Hardloper - 08-Jun-2025, 04:28 PM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 18-Jun-2025, 04:17 AM
RE: Verkeerssituaties - door Jeroen S - 18-Jun-2025, 07:21 AM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 18-Jun-2025, 12:40 PM
RE: Verkeerssituaties - door Fietsbennie - 18-Jun-2025, 09:32 AM
RE: Verkeerssituaties - door Willeke_IGKT - 18-Jun-2025, 10:55 AM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 11:33 AM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 18-Jun-2025, 04:21 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 05:19 PM
RE: Verkeerssituaties - door Niels van der Wal - 18-Jun-2025, 05:54 PM
RE: Verkeerssituaties - door Roepers - 18-Jun-2025, 11:14 AM
RE: Verkeerssituaties - door Snoek043 - 18-Jun-2025, 11:31 AM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 18-Jun-2025, 03:05 PM
RE: Verkeerssituaties - door Lopopodium - 18-Jun-2025, 05:01 PM
RE: Verkeerssituaties - door Roepers - 18-Jun-2025, 05:25 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 05:28 PM
RE: Verkeerssituaties - door Roepers - 18-Jun-2025, 08:17 PM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 18-Jun-2025, 08:33 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 08:43 PM
RE: Verkeerssituaties - door Lopopodium - 18-Jun-2025, 05:35 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 06:04 PM
RE: Verkeerssituaties - door Willeke_IGKT - 18-Jun-2025, 06:19 PM
RE: Verkeerssituaties - door datakneder - 18-Jun-2025, 07:47 PM
RE: Verkeerssituaties - door Roepers - 18-Jun-2025, 08:45 PM
RE: Verkeerssituaties - door 365cycle - 18-Jun-2025, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 06:53 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Jun-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 07:30 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 04-Jun-2025, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Jun-2025, 04:11 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Roepers - 04-Jun-2025, 04:33 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bob Hagendijk - 04-Jun-2025, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 04-Jun-2025, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bob Hagendijk - 04-Jun-2025, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 04-Jun-2025, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door blokdoorn - 04-Jun-2025, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Lopopodium - 04-Jun-2025, 11:14 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 05-Jun-2025, 08:16 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jun-2025, 09:10 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 05-Jun-2025, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 07-Jun-2025, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bianca F - 08-Jun-2025, 12:36 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door datakneder - 08-Jun-2025, 01:33 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bianca F - 08-Jun-2025, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 08-Jun-2025, 06:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Lopopodium - 05-Jun-2025, 02:53 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door melle z - 05-Jun-2025, 03:42 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Willeke_IGKT - 05-Jun-2025, 04:46 PM
Verkeers situaties - door Hardloper - 05-Jun-2025, 08:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM