Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vm-en te koop
#86
Mijn Waw is achter ongeveerd. Dat was in de belgische modellen standaard. De gedachte was dat je de vering kon opvangen met ballonbanden en de druk daarin. Ik rijd nu inderdaad met een ballonband achter en het bevalt me goed. Nu heb ik ook op tweewielers de vering altijd als vervelend ervaren.

Ik heb hier net buiten het dorp een constructie van slecht aansluitend wegdek (bij een kruising) met direct daarna een bocht. Op dat punt kan ik gaan stuiteren zodat mijn achterkant kort uitbreekt. Niet goed voor het wiel en de fiets. Maar dat is ook de enige plek in al mijn kilometers waar ik dat ervaren heb. Gewoon een kwestie om op dat punt even rustig te fietsen, niet langzaam)

Maar ik moet ook zeggen dat de Tsjechische modellen tegenwoordig volgens mij allemaal standaard wel vering hebben.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch , 365cycle


Berichten in dit topic
vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2023, 06:34 AM
RE: vm-en te koop - door de Boer - 18-Oct-2023, 08:22 AM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 18-Oct-2023, 08:45 AM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 18-Oct-2023, 08:58 AM
RE: vm-en te koop - door Bacchus - 18-Oct-2023, 09:29 AM
RE: vm-en te koop - door Atrike - 18-Oct-2023, 09:31 AM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 18-Oct-2023, 09:39 AM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 18-Oct-2023, 09:56 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 18-Oct-2023, 10:36 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 18-Oct-2023, 01:54 PM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 18-Oct-2023, 09:22 PM
RE: vm-en te koop - door TvWijk - 18-Oct-2023, 08:45 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 18-Oct-2023, 09:31 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 18-Oct-2023, 10:17 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 19-Oct-2023, 12:42 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 19-Oct-2023, 01:36 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 19-Oct-2023, 06:20 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 19-Oct-2023, 09:54 AM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 19-Oct-2023, 11:55 AM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 19-Oct-2023, 10:52 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 19-Oct-2023, 01:40 PM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 19-Oct-2023, 07:18 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 19-Oct-2023, 08:23 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 19-Oct-2023, 11:43 PM
RE: vm-en te koop - door Bacchus - 20-Oct-2023, 11:59 AM
RE: vm-en te koop - door Hoekie - 19-Oct-2023, 09:18 PM
RE: vm-en te koop - door Piet K - 19-Oct-2023, 09:22 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2023, 01:33 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2023, 07:54 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2023, 09:26 AM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 20-Oct-2023, 10:27 AM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 20-Oct-2023, 11:13 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2023, 11:30 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 20-Oct-2023, 12:00 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 20-Oct-2023, 12:11 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 30-Oct-2023, 12:30 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 30-Oct-2023, 01:22 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 07:28 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 30-Oct-2023, 02:20 PM
RE: vm-en te koop - door Freek1970 - 30-Oct-2023, 12:08 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 30-Oct-2023, 12:31 PM
RE: vm-en te koop - door Freek1970 - 30-Oct-2023, 01:19 PM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 30-Oct-2023, 05:20 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 30-Oct-2023, 08:18 PM
RE: vm-en te koop - door Freek1970 - 31-Oct-2023, 11:23 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2023, 08:42 PM
RE: vm-en te koop - door Freek1970 - 31-Oct-2023, 11:36 PM
RE: vm-en te koop - door Frutsel - 31-Oct-2023, 11:46 PM
RE: vm-en te koop - door Freek1970 - 01-Nov-2023, 12:08 AM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 03-Nov-2023, 07:24 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 03-Nov-2023, 07:31 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 03-Nov-2023, 07:51 PM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 03-Nov-2023, 07:34 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 03-Nov-2023, 08:06 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 03-Nov-2023, 11:44 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 04-Nov-2023, 12:00 AM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 04-Nov-2023, 01:27 AM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 04-Nov-2023, 12:37 AM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 04-Nov-2023, 02:52 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 04-Nov-2023, 02:19 AM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 04-Nov-2023, 07:25 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 04-Nov-2023, 09:41 AM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 16-Jun-2025, 04:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 16-Jun-2025, 05:48 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 16-Jun-2025, 05:14 PM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 16-Jun-2025, 05:35 PM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 16-Jun-2025, 05:45 PM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 16-Jun-2025, 05:50 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 16-Jun-2025, 05:54 PM
RE: vm-en te koop - door Hardloper - 16-Jun-2025, 05:57 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 16-Jun-2025, 06:01 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 16-Jun-2025, 06:07 PM
RE: vm-en te koop - door Dharm2004 - 16-Jun-2025, 07:01 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 16-Jun-2025, 07:12 PM
RE: vm-en te koop - door Arend-Jan - 16-Jun-2025, 10:47 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 16-Jun-2025, 08:41 PM
RE: vm-en te koop - door Jeroen S - 16-Jun-2025, 10:31 PM
RE: vm-en te koop - door Dharm2004 - 16-Jun-2025, 10:36 PM
RE: vm-en te koop - door Tijanus - 16-Jun-2025, 10:44 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 16-Jun-2025, 10:53 PM
RE: vm-en te koop - door Jeroen S - 16-Jun-2025, 10:55 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 16-Jun-2025, 11:58 PM
RE: vm-en te koop - door Jeroen S - 17-Jun-2025, 07:47 AM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 17-Jun-2025, 08:59 AM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 17-Jun-2025, 09:56 AM
RE: vm-en te koop - door datakneder - 17-Jun-2025, 10:29 AM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 17-Jun-2025, 12:15 PM
RE: vm-en te koop - door Frutsel - 17-Jun-2025, 02:13 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 17-Jun-2025, 05:09 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 17-Jun-2025, 03:42 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 17-Jun-2025, 03:51 PM
RE: vm-en te koop - door Jeroen S - 17-Jun-2025, 10:19 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 17-Jun-2025, 11:38 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM