6 uren geleden
Ik heb ook wel foto's gezien van mensen die in de Milan zitten en dan hun hoofd onder de neus gevouwen hadden. Maar dan moet je wel knap lenig zijn. De GT heeft dankzij de vorige eigenaar ook een luikje voor. De bagagebakjes, daar kun je zo ook wel bij via het instapgat.
De verbeteringen bij de Milans zitten vooral in de stijfheid van de vloer, de achterophanging en de bevestging van de trapasboom naar de body. Ik weet waar ze mee begonnen zijn, een vaste achterwielkast met het normale achterwiel daarin vast. Over de mk 7 is ook best veel te vinden, maar wat de verschillen tussen mk2 en mk3 zijn?
559/584 maakt 12,5mm in radius. Dat is niet heel veel.
De verbeteringen bij de Milans zitten vooral in de stijfheid van de vloer, de achterophanging en de bevestging van de trapasboom naar de body. Ik weet waar ze mee begonnen zijn, een vaste achterwielkast met het normale achterwiel daarin vast. Over de mk 7 is ook best veel te vinden, maar wat de verschillen tussen mk2 en mk3 zijn?
559/584 maakt 12,5mm in radius. Dat is niet heel veel.