10 uren geleden
Tja volgens mij hebben we weer een leuke combi van mogelijkheden, met invalide voertuigen mag je wel op het fietspad, maar dan moet het wel een goedgekeurd invalide voertuig zijn. Ik vermoed dat je daarvoor bij de gemeente een sticker kunt krijgen ofzo, net als een invalideparkeervergunning. Je scootmobiel of brommobiel kan denk ik een invalidevoertuig zijn als deze als zodanig gekenmerkt is. Kun je voor een paar euro kopen. https://www.stickers-enzo.nl/c-1515069/a...-stickers/
Met dezelfde brommobiel maar dan zonder sticker mag je niet op het fietspad. En 70 halen ze inderdaad wel, al maken ze dan wel een enorme hoeveelheid herrie. Een buurmeisje hier heeft er 1, die kan door haar beperking geen autorijbewijs halen. Brommer is wel gelukt. En inderdaad is het zoeken van een goede route dan best puzzelen, waar je wel of niet mag, en dan heb je ook nog stukken waar het misschien wel mag, maar waar iemand het niet durft om op die rijbaan te rijden.
Met dezelfde brommobiel maar dan zonder sticker mag je niet op het fietspad. En 70 halen ze inderdaad wel, al maken ze dan wel een enorme hoeveelheid herrie. Een buurmeisje hier heeft er 1, die kan door haar beperking geen autorijbewijs halen. Brommer is wel gelukt. En inderdaad is het zoeken van een goede route dan best puzzelen, waar je wel of niet mag, en dan heb je ook nog stukken waar het misschien wel mag, maar waar iemand het niet durft om op die rijbaan te rijden.