09-Jun-2025, 01:51 PM
(09-Jun-2025, 01:25 PM)365cycle schreef: Hmm, ik vind de Velion (ook wel bekend als VM45, van Katanga) echt de beste papieren hebben. Stabiel, makkelijke instap, niet ook in te zetten voor glastuinbouw en vermoedelijk daardoor wat koeler, ook te rijden als de motor uitvalt, en veel bruikbare bagageruimte.Die is inderdaad ook mega gaaf. Dat is ook het meeste een velomobiel. Ik zou hem best wel een keer willen uitproberen.
(09-Jun-2025, 01:32 PM)ZoefZoef schreef: Ik hoop op een doorstart van de podbike.. Dr ligt in principe een eindproduct, daar moet toch nog wel markt voor zijn om dat op te kopen en voort te zetten? Waarbij ik wel de kanttekening maak dat ik eigenlijk geen idee hoeveel er verkocht zijn en wat de prijs is zoals ie nu is. Dr staat me alleen bij dat ie in d eloop van de jaren flink duurder is geworden dan initieel was gedacht. Dat werkt natuurlijk ook niet bepaald mee in het succesverhaal, maar toch. Zou jammer zijn als het echt helemaal einde oefening is en doorstart in een of andere vorm niet lukt.
Aangezien je actief bent op het DE zusterforum, kun je wel een schatting maken dat er zo'n 150 ofzo rondrijden. Ik zal het altijd wel een van Moof 4-wieler vinden. Beide hebben gewoon te veel hun eigen componenten willen bedenken, waar dan weer een storing in zit. Waarna je dure reparatie kosten hebt. Bedrijf failliet. Verder app afhankelijk. En dat je dan maar moet afwachten of je fiets wel lang blijft rijden heel lang.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.