09-Jun-2025, 01:32 PM
(09-Jun-2025, 01:25 PM)365cycle schreef: Hmm, ik vind de Velion (ook wel bekend als VM45, van Katanga) echt de beste papieren hebben. Stabiel, makkelijke instap, niet ook in te zetten voor glastuinbouw en vermoedelijk daardoor wat koeler, ook te rijden als de motor uitvalt, en veel bruikbare bagageruimte.
Alleen ziet dat ding er niet uit
. Iets wat in de wereld bij velomobielen toch wel belangrijk is. Bovendien flink breed, waardoor ie niet bepaald praktisch is op fietspaden.
Ik hoop op een doorstart van de podbike.. Dr ligt in principe een eindproduct, daar moet toch nog wel markt voor zijn om dat op te kopen en voort te zetten? Waarbij ik wel de kanttekening maak dat ik eigenlijk geen idee hoeveel er verkocht zijn en wat de prijs is zoals ie nu is. Dr staat me alleen bij dat ie in d eloop van de jaren flink duurder is geworden dan initieel was gedacht. Dat werkt natuurlijk ook niet bepaald mee in het succesverhaal, maar toch. Zou jammer zijn als het echt helemaal einde oefening is en doorstart in een of andere vorm niet lukt.