03-Jun-2025, 06:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Jun-2025, 06:54 PM door Hardloper.)
Heel interessante vraag. Persoonlijk denk ik ergens van iets meer naar links. Eis de ruimte op zodat je zeker niet van weg wordt geduwd. Maar of het asociaal is wat je doet. Heb je als tegenligger een mini’tje of kleine Fiat Panda. Of de grote SUV waar diverse van ons een hekel aan hebben. Bij die laatste voelt het brutaler, anderzijds passeer ik liever hen, dan zij mij
Maar wat veiligheid betreft, zelf denk ik dat ik prettiger bij zou voelen om het voorbij te zijn , mocht ik een grote auto nog achter me aan hebben zitten. Zelf reed ik op een niet als te brede weg. 1 richting verkeer uitgezonderd fietsers. Heb contact gemaakt met de suv die de straat in wou rijden. Dat was vergelijkbaar krap denk ik.
Maar wat veiligheid betreft, zelf denk ik dat ik prettiger bij zou voelen om het voorbij te zijn , mocht ik een grote auto nog achter me aan hebben zitten. Zelf reed ik op een niet als te brede weg. 1 richting verkeer uitgezonderd fietsers. Heb contact gemaakt met de suv die de straat in wou rijden. Dat was vergelijkbaar krap denk ik.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.