Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de DF
#20
(02-Jun-2025, 02:20 PM)Hoekie schreef:
(01-Jun-2025, 01:45 PM)Wim -de roetsende schreef: ..
Blijkbaar heeft de bouwer (in dit geval Jan Wijnen)
..

Naar wat ik inmiddels gelezen heb, er is de laatste maand aardig wat naar buiten gekomen, zou het eerder zijn omdat Jan Wijnen niet de bouwer is, maar een onkundige/ongemotiveerde medewerker in montage en QC. Onder aan de streep is hij natuurlijk wel 'de bouwer'.

Bedankt voor de herinnering. Een slecht lopende rem is inderdaad altijd reden voor onderzoek.

Het lijkt mij helemaal niet gemakkelijk om als Nederlander een nichebedrijf als Velomobileworld in Roemenië te leiden. Je blijft een buitenstaander voor Roemenen en het is heel moeilijk om mensen te vinden die warm lopen voor velomobielen. Ik denk dat de afname in Roemenië zelf heel klein is.
Schiet maar op wat ik hier poneer. Het komt enkel voort uit mijn voorstellingsvermogen. Misschien zijn er ook Roemenen die net zulke fanatieke velomobilisten zijn als bepaalde Nederlanders en Duitsers (Fransen, Zweden, Finnen en Zwitsers)

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Ervaringen met de DF - door 365cycle - 20-Jun-2022, 11:44 AM
RE: Ervaringen met de DF - door pietandringa - 20-Jun-2022, 07:11 PM
RE: Ervaringen met de DF - door 365cycle - 07-Jul-2022, 11:56 AM
RE: Ervaringen met de DF - door 365cycle - 02-Sep-2022, 09:29 AM
RE: Ervaringen met de DF - door Frutsel - 02-Sep-2022, 10:16 AM
RE: Ervaringen met de DF - door gideon - 02-Sep-2022, 12:21 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Frutsel - 02-Sep-2022, 02:42 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Bacchus - 02-Sep-2022, 01:11 PM
RE: Ervaringen met de DF - door gideon - 02-Sep-2022, 01:41 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Willeke_IGKT - 02-Sep-2022, 07:47 PM
RE: Ervaringen met de DF - door 365cycle - 06-Sep-2022, 10:05 PM
RE: Ervaringen met de DF - door 365cycle - 10-Sep-2022, 11:40 AM
RE: Ervaringen met de DF - door 365cycle - 15-May-2024, 01:01 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2025, 01:45 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Gideonaut - 01-Jun-2025, 02:10 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Jeroen S - 02-Jun-2025, 08:00 AM
RE: Ervaringen met de DF - door Hoekie - 02-Jun-2025, 02:20 PM
RE: Ervaringen met de DF - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 05:44 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Roepers - 02-Jun-2025, 06:42 PM
RE: Ervaringen met de DF - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 07:34 PM
RE: Ervaringen met de DF - door melle z - 02-Jun-2025, 08:03 PM
RE: Ervaringen met de DF - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 08:10 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2025, 09:08 PM
RE: Ervaringen met de DF - door Hardloper - 02-Jun-2025, 05:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM