Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers en het milieu
#33
De 2500 is vaak geen patserbak, maar een werkpaard.
Technisch gezien is dat een vrachtauto waarvoor je rijbewijs C1 nodig hebt.
Een kennis heeft er één, om met zware aanhangers heel heftig terrein in te kunnen. Die weegt leeg rijklaar 3330 kg.

Terugkeuren zodat de maximummassa <3500 kg is is mogelijk, maar dan is het idd wél vooral een patserbak. In dat laatste voorbeeld is het laadvermogen wanneer je dat doet minder dan 200 kg, wat het tot een éénzitter maakt...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 18-May-2025, 09:47 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 20-May-2025, 12:03 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Bianca F - 20-May-2025, 08:51 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Dharm2004 - 20-May-2025, 01:00 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 20-May-2025, 05:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hoekie - 20-May-2025, 09:39 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door datakneder - 20-May-2025, 09:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 08:58 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:15 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 09:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:31 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:41 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:55 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 10:01 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:14 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 10:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:50 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 01:49 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:47 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:54 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 11:04 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 02:15 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2025, 06:15 PM
RE: Ben van Northland Velo gaat verhuizen - door Merijn - 19-May-2025, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Frutsel - 19-May-2025, 10:23 PM
Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 19-May-2025, 11:13 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 19-May-2025, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Fietsbennie - 20-May-2025, 06:15 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 07:38 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bart Verbeek - 20-May-2025, 07:42 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 20-May-2025, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2025, 11:49 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 01:33 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Snoek043 - 20-May-2025, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM