Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers en het milieu
#6
(19-May-2025, 07:42 PM)Wim -de roetsende schreef: Als mensen vragen waarom wij niet op vliegvakantie gaan, waarom wij geen vlees eten, waarom wij zo zuinig met energie omgaan, waarom wij zoveel met de fiets gaan, enz. enz., dan is onze reactie altijd: Wij willen dat onze en andere kinderen ook nog een kans hebben op een goed leven.
Jup. Helaas zijn wij wel in de minderheid.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 18-May-2025, 09:47 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 20-May-2025, 12:03 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Bianca F - 20-May-2025, 08:51 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Dharm2004 - 20-May-2025, 01:00 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 20-May-2025, 05:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hoekie - 20-May-2025, 09:39 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door datakneder - 20-May-2025, 09:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 08:58 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:15 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 09:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:31 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:41 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:55 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 10:01 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:14 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 10:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:50 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 01:49 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:47 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:54 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 11:04 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 02:15 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2025, 06:15 PM
RE: Ben van Northland Velo gaat verhuizen - door 365cycle - 19-May-2025, 08:00 PM
RE: Ben van Northland Velo gaat verhuizen - door Merijn - 19-May-2025, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Frutsel - 19-May-2025, 10:23 PM
Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 19-May-2025, 11:13 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 19-May-2025, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Fietsbennie - 20-May-2025, 06:15 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 07:38 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bart Verbeek - 20-May-2025, 07:42 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 20-May-2025, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2025, 11:49 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 01:33 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Snoek043 - 20-May-2025, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM