Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers en het milieu
#1
Twee verschillende uitwerkingen met hun eigen uitdagingen:
Maar een kan maar trappen:


Of beide trappen en je hebt een best wel brede gevaarte. Waar moet deze rijden? Voor bepaalde fietspaden te breed en op de openbare weg is ook niet ideaal wanneer het verkeer te hard gaat. 


Dus een twee persoons trap auto ontwikkelen is een uitdaging.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 18-May-2025, 09:47 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 20-May-2025, 12:03 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Bianca F - 20-May-2025, 08:51 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Dharm2004 - 20-May-2025, 01:00 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 20-May-2025, 05:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hoekie - 20-May-2025, 09:39 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door datakneder - 20-May-2025, 09:44 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 08:58 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:15 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 09:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:31 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 09:41 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 09:55 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 10:01 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:14 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 10:20 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 10:50 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 01:49 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:47 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Josligfiets - 21-May-2025, 10:54 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door Hardloper - 21-May-2025, 11:04 AM
RE: Ligfietsers en het milieu - door TimSch - 21-May-2025, 02:15 PM
RE: Ligfietsers en het milieu - door 365cycle - 21-May-2025, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2025, 06:15 PM
RE: Ben van Northland Velo gaat verhuizen - door Merijn - 19-May-2025, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Frutsel - 19-May-2025, 10:23 PM
Ligfietsers en het milieu - door Willeke_IGKT - 19-May-2025, 11:13 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 19-May-2025, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Fietsbennie - 20-May-2025, 06:15 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 07:38 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bart Verbeek - 20-May-2025, 07:42 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Tijanus - 20-May-2025, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2025, 11:49 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 01:33 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Snoek043 - 20-May-2025, 02:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM