Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobileworld in Roemenië op de rand van de afgrond
(, 08:49 AM)Arend-Jan schreef:
(, 03:50 AM)ZoefZoef schreef: En zijn unieke handelstechniek is? Qua marketing doet ie het  wel aardig op social media, maar dat is niet uniek.
.

Binnen het velomobiel wereldje wel toch? 
Ik zou niet direct een andere dealer kunnen noemen die handig is met filmpjes op social media.

Oh, uniek op die manier. Als een van de weinige dealers die echt actief is op social media met filmpjes. Ja, dat doet ie leuk, maar dat doet VMworld ook wel. 

Ik denk dat zn kracht in Amerika was, dat ie gewoon een container tegelijk bestelde en naar Amerika haalde. Als enige, waardoor je in Amerika relatief eenvoudig een velomobiel kon kopen en de verzending, importperikelen en dergelijke jou als koper bespaard bleven omdat Ben dat allemaal regelt. Dat maakte het een Amerikaan makkelijker om een velomobiel te kopen.

Tegelijkertijd werden zn filmpjes en dergelijke hier in Europa ook gewoon bekeken. Net als zn berichten op social media.  En desondanks lopen de bestellingen en de vraag naar velomobielen in Europa kennelijk ook terug.

Dan is het leuk dat Ben naar Nederland komt, maar wat maakt de vestigingsplaats uit in deze?  Die Duitser bestelt zn fiets bij een Duitse dealer. De Fransman bij de Franse dealer. Anderen weer direct bij VMworld, velomobiel of Intercitybike. Net als voorheen dus eigenlijk.

Hoe Ben met zn komst naar Nederland dus een verschil gaat maken, is me een beetje onduidelijk. Misschien een beetje in Zeeland, in zn directe omgeving maar in heel Europa? Heb daar echt mn twijfels bij, gezien de bestellingen hier kennelijk ook teruglopen. Daar zie ik Ben echt geen verschil in maken met zn komst naar Nederland.

Wens hem het beste,.maar vrees dat ie op een nadere manier zn boterham hier zal moeten gaan verdienen dan met velomobielen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT

Berichten in dit topic
RE: Velomobileworld in Roemenië op de rand van de afgrond - door ZoefZoef - , 11:20 AM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Rondje IJsselmeer met Paastreffen 2025.
Ja precies, daar ben...LigfietsWilsum — 04:33 PM
Ah, wat vervelend!...Willeke_IGKT — 04:19 PM
M5 Carbon High Racer oftewel CHR
Precies daarom laat ...Snoek043 — 04:04 PM
Ah, wat vervelend! B...LigfietsWilsum — 03:42 PM
Velomobileworld in Roemenië op de rand ...
Ik zie daar voldoend...365cycle — 03:24 PM
Kilometer topic
Ondanks dat ik sinds...Willeke_IGKT — 02:45 PM
Ik had gisteren mijn...Willeke_IGKT — 02:38 PM
@BenParke, de tool d...Hardloper — 02:10 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Even uitwijken na...Hardloper — 01:58 PM
Kilometer topic
Hier gaat het waarsc...365cycle — 11:42 AM
Klopt Jeroen. Wat bu...365cycle — 11:39 AM
M-racer voorvork
Smal, schijfrem en n...Merijn — 10:54 AM
M-racer voorvork
Een tijd terug was...Bob Hagendijk — 10:22 AM
M-racer voorvork
Een tijd terug was e...liggende daan — 09:49 AM
Kilometer topic
April was voor dit j...Josligfiets — 09:25 AM
M-racer voorvork
Ik ben op zoek naar ...Bob Hagendijk — 09:21 AM
Supernova M99 Pure+ / E3 verlichtingset