Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 LowRacer van Hans
#25
Even terug naar die carbon low racer: Het feit dat er alleen iemand op past met een lengte van 188 cm of anders gezegd met de juist beenlengte dus in ieder geval even lange benen als de eerste eigenaar, maakt toch dat het aantal potentiële afnemers bijzonder klein is. Dus als er iemand langs komt die past en je wil de fiets verkopen, dan is het nu of nooit. Dat zorgt toch voor enige neerwaartse druk op het prijsniveau?

Groet,

Marco
Antwoord }


Berichten in dit topic
M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2025, 01:28 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door datakneder - 22-Apr-2025, 01:31 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Hardloper - 22-Apr-2025, 01:44 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 22-Apr-2025, 03:57 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door datakneder - 22-Apr-2025, 04:21 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Roepers - 22-Apr-2025, 08:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 22-Apr-2025, 01:38 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2025, 01:47 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 22-Apr-2025, 01:50 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Gideonaut - 22-Apr-2025, 01:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 09:13 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 12:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 03:45 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 04:11 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 04:17 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 04:31 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 24-Apr-2025, 12:21 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 24-Apr-2025, 04:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:25 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:35 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door liggende daan - 24-Apr-2025, 04:37 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 04:40 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 05:05 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 05:09 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 10:06 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2025, 10:14 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 10:19 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 24-Apr-2025, 10:56 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Roepers - 24-Apr-2025, 04:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 24-Apr-2025, 04:57 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Josligfiets - 24-Apr-2025, 06:11 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Snoek043 - 25-Apr-2025, 07:55 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 25-Apr-2025, 08:09 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2025, 08:30 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2025, 10:05 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Hardloper - 25-Apr-2025, 10:20 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 25-Apr-2025, 02:15 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door JarnoH - 25-Apr-2025, 08:49 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 25-Apr-2025, 03:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Willeke_IGKT - 10-Nov-2025, 03:00 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Gideonaut - 10-Nov-2025, 03:26 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 04:30 AM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 07:51 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door Jeroen S - 11-Nov-2025, 09:10 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 11-Nov-2025, 09:22 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 12-Nov-2025, 02:48 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 12-Nov-2025, 06:06 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door 365cycle - 12-Nov-2025, 07:20 PM
RE: M5 LowRacer van Hans - door ZoefZoef - 12-Nov-2025, 07:31 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM