01-Apr-2025, 12:06 PM
(01-Apr-2025, 11:28 AM)365cycle schreef: Tsja, dan ga je zo eens bij je vrienden kijken als ze eindelijk een fiets hebben in de juiste kleur (zijnde rood/zwart, of eigenlijk rood/zichtcarbon), en slaat de jaloezie toch wel een beetje toe. Een Tuna doet misschien niet onder voor een Snoek L, maar met de kleine Snoek is het toch wel een verschil, zeker boven de 60 km/h. Arend-Jan mag dan meer wedstrijden rijden dan ik, we vonden het allebei toch jammer dat er een stukje competitie verloren gaat nu hij de kleine Snoek heeft (ik ben langer en zwaarder, maar in W/kg zijn we ongeveer even sterk).
Voor de grap ging ik toch nog eens zitten, we concludeerden allebei dat ik eigenlijk niet eens zo heel veel ruimte tekort komDe kleine Snoek is wat te kort voor mij, maar Arend-Jan z'n schouders zijn breder, en...
...nou ja, dan de stoel er toch maar even helemaal uit, en eens op de bodem zitten. Dat paste eigenlijk prima, behalve dat je dan natuurlijk direct op de kettingbuis zit. Dus, piepschuim uit de schuur, dun laagje om de kettingbuis heen, steuntje voor m'n rug gebrouwen, en dan blijk ook ik ineens prima in een kleine Snoek te passen! En dan gaat het snel he.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ga a.s. weekend in Duitsland een gele Snoek ophalen![]()
![]()
Deze week de het piepschuim even verder bijwerken tot mal, en dan zie ik jullie zondag! Misschien dat ik de sprint nog wel waag op de baan...
Is dat die gele die onlangs voorbijkwam op het Duitse forum voor 9300 €? Dan ben je afhankelijk van de configuratie al bijna beter af met een nieuwe met racedak. Al scheelt dat wel direct 1100 €.