Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shockproof 559 banden?
#19
Dan kun je de wildrunner wel vergeten. Die is geen 35 maar 37mm breed. Op de brede velomobielvelg misschien wel 40, hij is echt heel veel dikker als een 35er Kojak. Meer dan die 2 mm dus.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 23-Feb-2025, 09:15 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Willeke_IGKT - 23-Feb-2025, 09:54 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 23-Feb-2025, 09:59 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 23-Feb-2025, 01:10 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 23-Feb-2025, 02:23 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 23-Feb-2025, 02:41 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door datakneder - 23-Feb-2025, 07:10 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Victor - 23-Feb-2025, 04:41 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Tijanus - 23-Feb-2025, 04:44 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Boyd Maduro - 23-Feb-2025, 09:27 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door 365cycle - 23-Feb-2025, 09:37 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 24-Feb-2025, 06:57 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 24-Feb-2025, 09:11 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:13 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 28-Feb-2025, 07:49 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 28-Feb-2025, 10:13 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 01-Mar-2025, 12:46 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 02:11 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 24-Feb-2025, 09:00 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 24-Feb-2025, 09:57 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door ZoefZoef - 24-Feb-2025, 10:29 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door karimov - 26-Feb-2025, 07:04 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 27-Feb-2025, 09:05 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 01-Mar-2025, 01:40 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 01-Mar-2025, 03:49 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door karimov - 01-Mar-2025, 04:06 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2025, 05:19 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 01-Mar-2025, 06:41 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door karimov - 01-Mar-2025, 06:44 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 07-Apr-2026, 08:13 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 08:39 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door ZoefZoef - 08-Apr-2026, 01:19 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 07-Apr-2026, 08:54 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 09:14 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 08-Apr-2026, 07:45 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door TimSch - 08-Apr-2026, 08:19 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door liggende daan - 08-Apr-2026, 08:42 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Tijanus - 08-Apr-2026, 10:47 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 09-Apr-2026, 07:54 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door blokdoorn - 09-Apr-2026, 11:20 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Arend-Jan - 09-Apr-2026, 06:11 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door 365cycle - 09-Apr-2026, 08:34 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Arend-Jan - 09-Apr-2026, 08:44 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door 365cycle - 09-Apr-2026, 08:51 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Tijanus - 09-Apr-2026, 09:46 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door 365cycle - 09-Apr-2026, 09:59 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Arend-Jan - 09-Apr-2026, 10:10 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Tijanus - 09-Apr-2026, 10:23 PM
RE: Shockproof 559 banden? - door Jeroen S - 10-Apr-2026, 07:42 AM
RE: Shockproof 559 banden? - door Lig-ger - 12-Apr-2026, 08:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM