Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw en advies gevraagd
#21
(06-Jan-2019, 01:00 PM)Wim -de roetsende schreef: Die Nazca Pioneer is zeker geen verkeerde fiets. Echt degelijk en niet de lichtste, maar dat is in dit geval juist een voordeel.

Ik heb al van verschillende mensen positieve verhalen over deze fiets gehoord/gelezen.



Op Marktplaats staat een Nazca Cruiser voor €400,-

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-...ousPage=lr

Dat vind ik ook wel een mooie fiets. En helemaal geveerd.
Jammer dat ik geen tijd heb om het land door te rijden nu om ze te bekijken....

Ik zag vanochtend ook een paar Nazca's op Liever Ligfietsen. Er is nu echter iets mis met de site, want ik kom er niet op.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 01:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 03:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 04:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 05:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 05-Jan-2019, 06:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 07:30 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 09:25 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 10:10 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 10:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 05-Jan-2019, 10:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 10:42 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 10:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 11:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 06:57 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 08:46 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 01:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 06-Jan-2019, 03:41 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 04:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roef Veerman - 08-Jan-2019, 03:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 08-Jan-2019, 04:11 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 10-Jan-2019, 12:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 07:05 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 10-Jan-2019, 08:34 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 09:50 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:49 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 03:56 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 18-Jan-2019, 04:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 04:37 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2019, 05:47 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 08:03 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 09:28 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 19-Jan-2019, 09:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 10:22 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 19-Jan-2019, 10:25 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 10:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 01:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 03:03 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 03:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 03:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 04:20 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 05:04 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 05:24 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Hoekie - 20-Jan-2019, 12:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 12:51 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 20-Jan-2019, 06:48 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 20-Jan-2019, 09:05 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM