Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baron 1 op MP
#31
Ik denk ook dat het stoeltje op die groene wel heel erg plat ligt. Het kan zijn dat dat iets te plat is om lekker in dat puntje te passen. De schouders verdwijnen in die punt. Dat sluit dan ongeveer naadloos aan op de schouders en het smalle stuk op de romp. Ga je extreem plat dan krijg je een conflict tussen schouders( het bovenste stukje van je arm) en dat puntje.

Maar ik ben benieuwd wat Melle er van zegt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Baron 1 op MP - door Tijanus - 12-Feb-2025, 08:31 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 12-Feb-2025, 08:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 11:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 13-Feb-2025, 08:22 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 13-Feb-2025, 11:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 16-Feb-2025, 03:44 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:03 AM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 20-Feb-2025, 08:48 AM
RE: Baron 1 op MP - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2025, 12:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 12:34 AM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:52 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 02:51 PM
RE: Baron 1 op MP - door Frutsel - 20-Feb-2025, 04:17 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 04:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 09:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 09:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 08:35 AM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 20-Feb-2025, 10:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door Bob Hagendijk - 20-Feb-2025, 05:25 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 20-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 10:20 PM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 20-Feb-2025, 11:16 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 21-Feb-2025, 10:04 AM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 21-Feb-2025, 11:59 AM
RE: Baron 1 op MP - door baron062 - 21-Feb-2025, 01:34 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 04:14 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 09:29 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 04:23 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 05:35 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 05:46 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 05:59 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 06:39 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 06:56 PM
RE: Baron 1 op MP - door Tom Fekkes - 21-Feb-2025, 08:19 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 10:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 22-Feb-2025, 11:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door blokdoorn - 16-Apr-2025, 10:00 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 16-Apr-2025, 09:53 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 16-Apr-2025, 10:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM