Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baron 1 op MP
#21
Wegrijden met een handje op de grond moet je pas doen als je zonder al te veel wiebelen weg kunt rijden. Anders kon het wel eens met een smak op de grond eindigen. Met handschoenen aan gaat het prima, maar zonder moet je wel even nadenken waar je je hand neerzet.

Ik stond ooit eens in mijn flitsende fietsoutfit op de lowracer met carbonstroomlijn bij het stoplicht, zo een met zo'n terugtelklokje. Inderdaad handje aan de grond. Staat er zo'n oudere heer, 70 plus met Gazelle met trommelremmen naast me. "nou, zegt ie, zo maar eens zien wie het snelste is?" Hij deed geen poging, maar ik vond het wel humor van hem.

In zulke situaties is het fijn om dat trucje met de hand aan de grond te beheersen.
Antwoord }
Bedankt door: Boyd Maduro , Willeke_IGKT , Mark24/7


Berichten in dit topic
Baron 1 op MP - door Tijanus - 12-Feb-2025, 08:31 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 12-Feb-2025, 08:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 11:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 13-Feb-2025, 08:22 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 13-Feb-2025, 11:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 16-Feb-2025, 03:44 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:03 AM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 20-Feb-2025, 08:48 AM
RE: Baron 1 op MP - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2025, 12:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 12:34 AM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:52 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 02:51 PM
RE: Baron 1 op MP - door Frutsel - 20-Feb-2025, 04:17 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 04:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 09:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 09:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 08:35 AM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 20-Feb-2025, 10:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door Bob Hagendijk - 20-Feb-2025, 05:25 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 20-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 10:20 PM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 20-Feb-2025, 11:16 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 21-Feb-2025, 10:04 AM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 21-Feb-2025, 11:59 AM
RE: Baron 1 op MP - door baron062 - 21-Feb-2025, 01:34 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 04:14 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 09:29 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 04:23 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 05:35 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 05:46 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 05:59 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 06:39 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 06:56 PM
RE: Baron 1 op MP - door Tom Fekkes - 21-Feb-2025, 08:19 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 10:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 22-Feb-2025, 11:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door blokdoorn - 16-Apr-2025, 10:00 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 16-Apr-2025, 09:53 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 16-Apr-2025, 10:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM