Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baron 1 op MP
#12
(20-Feb-2025, 12:03 AM)Mark24/7 schreef: Hallo! Mark hier. Ik ben nieuw op dit forum en heb vandaag de Optima Baron (en de andere ligfiets) bij de verkoper opgehaald. Normaal gesproken fiets ik het hele jaar door rechtop, ik ga nu eens proberen hoe het is om zo laag tussen twee wielen in te liggen. Maar eerst moet deze fiets een ernstige schoonmaak en opknapbeurt ondergaan. Een nieuw kussen is sowieso nodig, deze verkruimeld in je hand. Begrijp ik goed dat zo’n Ventisit kussen helemaal je van het is? Of zijn er leuke alternatieven?

Als het allemaal goed gaat ga ik er in ieder geval woon-werkverkeer mee rijden. Als het dan goed bevalt ook eens wat randonneurs brevetten. Ben erg benieuwd naar de kruissnelheid van dit apparaat…

Met vriendelijke groet,
Mark

Welkom op dit forum Mark. Veel lees- en nog veel meer schrijfplezier gewenst.

Als je op deze pagina even onderaan kijkt, dan zie je een matje van Ibiliet. Dat lijkt wel wat op zo'n yoga-matje.

http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/_m5_...s/Kussens/

Dit heb ik op mijn Roeifiets. Rijdt heerlijk. Op de M5 vond ik het minder prettig. Heb ik toch een Ventisit matje opgelegd.

Als eerste fiets een Baron. Leuk, ik ben ook met een Baron begonnen in 2001. Dat was een nieuwer model dan jij nu in 2025 koopt. Zeer duurzaam fietsje heb je dus gekocht.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Mark24/7 , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Baron 1 op MP - door Tijanus - 12-Feb-2025, 08:31 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 12-Feb-2025, 08:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 11:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 13-Feb-2025, 08:22 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 13-Feb-2025, 11:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door martinus - 16-Feb-2025, 03:44 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:03 AM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 20-Feb-2025, 08:48 AM
RE: Baron 1 op MP - door Willeke_IGKT - 20-Feb-2025, 12:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 12:34 AM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 12:52 AM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 02:51 PM
RE: Baron 1 op MP - door Frutsel - 20-Feb-2025, 04:17 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 04:48 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 20-Feb-2025, 09:28 PM
RE: Baron 1 op MP - door 365cycle - 20-Feb-2025, 09:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 08:35 AM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 20-Feb-2025, 10:14 AM
RE: Baron 1 op MP - door Bob Hagendijk - 20-Feb-2025, 05:25 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 20-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 20-Feb-2025, 10:20 PM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 20-Feb-2025, 11:16 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 21-Feb-2025, 10:04 AM
RE: Baron 1 op MP - door Boyd Maduro - 21-Feb-2025, 11:59 AM
RE: Baron 1 op MP - door baron062 - 21-Feb-2025, 01:34 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 04:14 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 09:29 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 04:23 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 05:35 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 05:46 PM
RE: Baron 1 op MP - door datakneder - 21-Feb-2025, 05:59 PM
RE: Baron 1 op MP - door Jeroen S - 21-Feb-2025, 06:39 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 21-Feb-2025, 06:56 PM
RE: Baron 1 op MP - door Tom Fekkes - 21-Feb-2025, 08:19 PM
RE: Baron 1 op MP - door Mark24/7 - 22-Feb-2025, 10:42 PM
RE: Baron 1 op MP - door Wim -de roetsende - 22-Feb-2025, 11:57 PM
RE: Baron 1 op MP - door blokdoorn - 16-Apr-2025, 10:00 PM
RE: Baron 1 op MP - door melle z - 16-Apr-2025, 09:53 PM
RE: Baron 1 op MP - door Hardloper - 16-Apr-2025, 10:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM