Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw en advies gevraagd
#8
(05-Jan-2019, 04:00 PM)Gasboer schreef: Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie!
Klopt.... een trike krijg ik ook niet voorbij dat obstakel. Dan zou ik een omweg (-getje) moetenn nemen.
Groeten Remo

Hallo Remo, welkom op het forum en alvast veilige km toegewenst als je de juiste fiets hebt gevonden. Ik ben benieuwd waar in Nederland je fietst (gaat fietsen) Misschien dat ik er ben geweest...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 01:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 03:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 04:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 05:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 05-Jan-2019, 06:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 07:30 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 09:25 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 10:10 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 10:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 05-Jan-2019, 10:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 10:42 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 10:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 11:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 06:57 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 08:46 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 01:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 06-Jan-2019, 03:41 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 04:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roef Veerman - 08-Jan-2019, 03:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 08-Jan-2019, 04:11 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 10-Jan-2019, 12:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 07:05 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 10-Jan-2019, 08:34 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 09:50 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:49 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 03:56 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 18-Jan-2019, 04:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 04:37 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2019, 05:47 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 08:03 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 09:28 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 19-Jan-2019, 09:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 10:22 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 19-Jan-2019, 10:25 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 10:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 01:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 03:03 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 03:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 03:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 04:20 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 05:04 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 05:24 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Hoekie - 20-Jan-2019, 12:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 12:51 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 20-Jan-2019, 06:48 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 20-Jan-2019, 09:05 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM