Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw en advies gevraagd
#3
Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie!
Klopt.... een trike krijg ik ook niet voorbij dat obstakel. Dan zou ik een omweg (-getje) moetenn nemen.

Ik ben op een site (weet niet meer welke..) een maximale belasting tegengekomen van 140 kg voor de meeste Nazca's. Vanochtend zag ik op de site van Nazca zelf echter max 130 kg staan incl. evt. bagage).
Is een trike veel langzamer/zwaarder fietsen dan een tweewieler?

PS: Misschien is het ook het overwegen waard om eerst een oudere/goedkopere tweewieler te kopen (buiten het fietsplan om) om erachter te komen wat mijn wensen zijn en deze wat later weer te verkopen/in te ruilen en dan een betere/nieuwere fiets te kopen...... Druk aan het brainstormen dus

Groeten Remo
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 01:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 03:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 04:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 05:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 05-Jan-2019, 06:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 07:30 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 09:25 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 09:44 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 05-Jan-2019, 10:10 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 05-Jan-2019, 10:16 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 05-Jan-2019, 10:21 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Fietsbennie - 05-Jan-2019, 10:42 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 10:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 05-Jan-2019, 11:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 06:57 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 08:46 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2019, 01:00 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 06-Jan-2019, 03:41 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 06-Jan-2019, 04:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roef Veerman - 08-Jan-2019, 03:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 08-Jan-2019, 04:11 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door GertBr - 10-Jan-2019, 12:40 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 07:05 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 10-Jan-2019, 08:34 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 10-Jan-2019, 09:50 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 11-Jan-2019, 08:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 11-Jan-2019, 08:49 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 03:56 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 18-Jan-2019, 04:26 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 18-Jan-2019, 04:37 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2019, 05:47 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 08:03 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 09:28 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door ErikvanD - 19-Jan-2019, 09:42 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 10:22 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Roepers - 19-Jan-2019, 10:25 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 10:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 10:59 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 01:48 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 02:18 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 03:03 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Niels van der Wal - 19-Jan-2019, 03:17 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Lopopodium - 19-Jan-2019, 03:36 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 19-Jan-2019, 04:20 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 19-Jan-2019, 05:04 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Wim -de roetsende - 19-Jan-2019, 05:24 PM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Hoekie - 20-Jan-2019, 12:41 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 12:51 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door Gasboer - 20-Jan-2019, 06:48 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door PietV* - 20-Jan-2019, 09:05 AM
RE: Nieuw en advies gevraagd - door JarnoH - 20-Jan-2019, 11:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM