03-Dec-2024, 01:26 PM
(02-Dec-2024, 05:23 PM)blokdoorn schreef: Beide, wij hebben de pino ook veel meegenomen in de trein gaat meestal heel goed, sommige liften zijn erg krap.
Ik heb de liften ontweken door de roltrap te nemen, dat is echt veel makkelijker dan de lift. Dat doe ik met de Chamsin eigenlijk ook altijd, zelfs als het druk is. Zo laat ik de lift beschikbaar voor de mensen die de lift echt nodig hebben, en ben ik zelf uiteindelijk ook sneller

(02-Dec-2024, 09:41 PM)blokdoorn schreef: De achterste gelukkig, wel zo fijn met een eigenwijze kleuter voorop…Ik verwacht dat mijn kleuter ook wel een keer inslaapt. Naast een strap-on kiddycrank zat een harnas ook bij de aanbieding, zodat slapen niet tot van de fiets donderen leidt.Ze kunnen er ook heerlijk op slapen, dus als je veel kilometers wil maken, heel geschikt.
In Leuven werd ik door de vorige eigenaar op het station opgehaald met de Pino. Het was wel raar om voorop te zitten. Het voelt gewoon als ligfiets, maar dan kom je bij een kruising en kun je niet remmen of sturen. Dat gebrek aan controle was wel gek.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff | 2012 Hase Pino met Rohloff | 2014 AZOR Texel | 2012 Brompton