Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Azub Max
#27
Het was eigenlijk de bedoeling om niet meteen al te veel aan te passen aan de fiets en vooral veel kilometers te gaan maken. Maar ja, dan krijg je dit soort gesprekken... En dat wordt ik toch onrustig. Gevolg: ik heb een set Schwalbe Pro One banden gekocht. Nu voor nog geen 35 euro per stuk te koop bij Bike24. Wat ik er over lees is dat de 26" variant niet exact gelijk is aan de 700c variant, maar ik hoop toch dat hij serieus vlot zal zijn. Ook meteen een Deore derailleur op de kop getikt met clutch voor 25 euro (leve Black Firday). Zal er hopelijk voor zorgen dat de aandrijving wat stiller wordt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Azub Max - door fatbiker - 26-Nov-2024, 06:53 PM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 26-Nov-2024, 07:01 PM
RE: Azub Max - door GHOOGEN - 26-Nov-2024, 08:16 PM
RE: Azub Max - door Wim -de roetsende - 26-Nov-2024, 09:00 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 26-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 26-Nov-2024, 10:53 PM
RE: Azub Max - door Frutsel - 27-Nov-2024, 02:07 AM
RE: Azub Max - door 365cycle - 27-Nov-2024, 02:37 AM
RE: Azub Max - door Raymond - 27-Nov-2024, 07:05 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 09:53 AM
RE: Azub Max - door Willeke_IGKT - 27-Nov-2024, 11:18 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 12:09 PM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 27-Nov-2024, 11:30 AM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 27-Nov-2024, 12:38 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 01:00 PM
RE: Azub Max - door Frutsel - 27-Nov-2024, 02:49 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 27-Nov-2024, 01:26 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 01:40 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 27-Nov-2024, 10:44 PM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 27-Nov-2024, 02:13 PM
RE: Azub Max - door TimSch - 27-Nov-2024, 02:58 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 03:34 PM
RE: Azub Max - door Raymond - 27-Nov-2024, 04:39 PM
RE: Azub Max - door Gideonaut - 27-Nov-2024, 05:06 PM
RE: Azub Max - door Tom Fekkes - 28-Nov-2024, 12:26 AM
RE: Azub Max - door 365cycle - 28-Nov-2024, 12:54 AM
RE: Azub Max - door Raymond - 28-Nov-2024, 11:38 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 28-Nov-2024, 07:41 AM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 28-Nov-2024, 08:39 AM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 28-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Azub Max - door JarnoH - 07-Dec-2024, 02:32 PM
RE: Azub Max - door Boyd Maduro - 07-Dec-2024, 07:34 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 06-Jan-2025, 04:45 PM
RE: Azub Max - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 07:30 PM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 06-Jan-2025, 05:08 PM
RE: Azub Max - door 365cycle - 06-Jan-2025, 05:53 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 07-Jan-2025, 09:01 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 08-Jan-2025, 09:28 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 08-Jan-2025, 09:26 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 09:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM