Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Azub Max
#6
Welkom hier Fatbiker. Net zo als niet iedere rechtopfiets een tijdritfiets is, is ook niet iedere ligfiets snel. Wat je hebt uitgezocht is een toerfiets, vandaar ook al die dragers. Eerst maar eens rustig conditie opbouwen en kilometers maken. Als je dan ergens volgend voorjaar de eerste 1000 km ligfietsen erop hebt zitten, maar weer eens kijken hoe het loopt. Qua snelheid zal dit in vergelijking met een vlotte Gravelbike niet veel snelheidswinst op gaan leveren. Wel heel veel meer comfort.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Azub Max - door fatbiker - 26-Nov-2024, 06:53 PM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 26-Nov-2024, 07:01 PM
RE: Azub Max - door GHOOGEN - 26-Nov-2024, 08:16 PM
RE: Azub Max - door Wim -de roetsende - 26-Nov-2024, 09:00 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 26-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 26-Nov-2024, 10:53 PM
RE: Azub Max - door Frutsel - 27-Nov-2024, 02:07 AM
RE: Azub Max - door 365cycle - 27-Nov-2024, 02:37 AM
RE: Azub Max - door Raymond - 27-Nov-2024, 07:05 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 09:53 AM
RE: Azub Max - door Willeke_IGKT - 27-Nov-2024, 11:18 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 12:09 PM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 27-Nov-2024, 11:30 AM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 27-Nov-2024, 12:38 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 01:00 PM
RE: Azub Max - door Frutsel - 27-Nov-2024, 02:49 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 27-Nov-2024, 01:26 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 01:40 PM
RE: Azub Max - door Hardloper - 27-Nov-2024, 10:44 PM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 27-Nov-2024, 02:13 PM
RE: Azub Max - door TimSch - 27-Nov-2024, 02:58 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 27-Nov-2024, 03:34 PM
RE: Azub Max - door Raymond - 27-Nov-2024, 04:39 PM
RE: Azub Max - door Gideonaut - 27-Nov-2024, 05:06 PM
RE: Azub Max - door Tom Fekkes - 28-Nov-2024, 12:26 AM
RE: Azub Max - door 365cycle - 28-Nov-2024, 12:54 AM
RE: Azub Max - door Raymond - 28-Nov-2024, 11:38 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 28-Nov-2024, 07:41 AM
RE: Azub Max - door Fietsbennie - 28-Nov-2024, 08:39 AM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 28-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Azub Max - door JarnoH - 07-Dec-2024, 02:32 PM
RE: Azub Max - door Boyd Maduro - 07-Dec-2024, 07:34 PM
RE: Azub Max - door fatbiker - 06-Jan-2025, 04:45 PM
RE: Azub Max - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 07:30 PM
RE: Azub Max - door Lopopodium - 06-Jan-2025, 05:08 PM
RE: Azub Max - door 365cycle - 06-Jan-2025, 05:53 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 07-Jan-2025, 09:01 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 08-Jan-2025, 09:28 AM
RE: Azub Max - door fatbiker - 08-Jan-2025, 09:26 PM
RE: Azub Max - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 09:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM