Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
en weer een nieuwe . . .
#8
(27-Oct-2018, 11:37 AM)Hoekie schreef: Zelf wil ik (Goes) binnenkort sowieso een rondje Breskens - Gent - Antwerpen doen.
Zit alleen ff met Antwerpen en slechte fietsdoorgang (wil het liefst niet door de fietstunnel, maar lekker doorrijden)

nou, even een rondje Westerschelde uitgemeten:

met de FastFerry in Breskens-Vlissingen en rond over Antwerpen door de voetgangerstunnel, (een prima verbinding)
zoveel als mogelijk langs de dijken aan buitendijkse zijde: ongeveer 225 km. Kan zomer en winter.

met de FastFerry in Breskens-Vlissingen en rond met het veer Perkpolder-Hansweert, slechts ongeveer 110 km.
Kan alleen als dat pontje vaart (afhankelijk van de beschikbaarheid en dan alleen in zomermaanden, vaartijd bijna een uur, een prachtige cruise over de Schelde, een zeer gezellig bootje.) en als je niet met teveel bent, voor meerdere velomobielen beetje krap misschien, wel gedaan met de gewone fiets en open ligger, nog niet met velomobiel.

met de FastFerry in Breskens-Vlissingen en rond met het veer Lillo - Doel is ongeveer 174 km.
Ook dit pontje vaart maar heel spaarzaam. De afgelopen jaren zelfs niet of bijna niet maar er lijkt verbetering in te gaan komen.
Net als in Hansweert kan het tij er soms voor zorgen dat je met een velomobiel van de steiger niet de pont op komt of er af.
Dan is hulp van mederijders wel nodig.

We dromen voorlopig nog even tot de vaarschemas bekend zijn, tot het voorjaar lonkt en we met een groepje enthousiastelingen zijn.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
en weer een nieuwe . . . - door Ad Arts - 26-Oct-2018, 04:48 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door ErikvanD - 26-Oct-2018, 05:16 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2018, 10:30 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Roepers - 26-Oct-2018, 11:40 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Hoekie - 27-Oct-2018, 11:37 AM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Ad Arts - 09-Nov-2018, 10:46 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Hoekie - 10-Nov-2018, 01:01 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Ad Arts - 27-Oct-2018, 01:29 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Fietsbennie - 28-Oct-2018, 11:05 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Lopopodium - 09-Nov-2018, 11:27 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Ad Arts - 10-Nov-2018, 04:34 PM
RE: en weer een nieuwe . . . - door Lopopodium - 10-Nov-2018, 05:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM