Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada of Mango?
#16
Ik heb ook 1 koplamp in de XS. 2 vond ik niet mooi staan in de neus van een XS.

Ik heb wel twee extra lampjes bij de spiegels en dat geeft heel veel extra licht.
Ik kan hier nog geen foto's plaatsen, daarom een link naar mijn blog waar deze lampjes en het lichtbeeld dat ze opleveren duidelijk te zien zijn.
http://roeifietsen.blogspot.nl/2015/11/l...-zijn.html

Ik heb ook een triple en rijd altijd op het grote blad. Behalve bij 't Harde ;-)

Dagrijverlichting vind ik vooral prettig als mijn accu bijna leeg is. Ik heb in de herfst/winter/vroege voorjaar toch die extra lampjes. Als de accu leeg is, dan heb ik ook geen knipperlichten en claxon meer. Zo'n vm is toch al een halve auto :-) (dagrijverlichting-knipperlichten-claxon-enz.)
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Strada of Mango? - door michiel - 20-Apr-2017, 07:39 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 08:18 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 08:47 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 20-Apr-2017, 10:00 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 20-Apr-2017, 11:42 PM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 21-Apr-2017, 12:43 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 21-Apr-2017, 09:10 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 06:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door michiel - 21-Apr-2017, 07:19 PM
RE: Strada of Mango? - door Roepers - 21-Apr-2017, 07:21 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2017, 07:40 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 05:23 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:01 AM
RE: Strada of Mango? - door Johan. - 23-Apr-2017, 09:22 AM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 09:54 PM
RE: Strada of Mango? - door emgaron - 23-Apr-2017, 10:46 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:35 AM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 10:02 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 23-Apr-2017, 10:16 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 06:57 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 24-Apr-2017, 07:03 PM
RE: Strada of Mango? - door BeruRoniki - 24-Apr-2017, 07:34 PM
RE: Strada of Mango? - door Coen__ - 25-Apr-2017, 01:01 PM
RE: Strada of Mango? - door Wim -de roetsende - 25-Apr-2017, 02:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM