Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quest xs nr 13
#47
(12-Sep-2024, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef:
(12-Sep-2024, 01:51 AM)ZoefZoef schreef: Niet gedacht dat mn nieuwe Quest al een draadje had op dit forum. Google bracht me hier Big Grin

Bij nader inzien vind ik het originele aanbod van de Duitser zoals door mij omschreven in post #3 toch wat magertjes  Angel

Heb je 'm al betaald?

Ik heb altijd geleerd dat het pas van mij is, als ik het betaald heb of als ik het in mijn handen heb (na het betalen  Big Grin ).
 
In gedachten is ie al van mij en ik heb er alle vertrouwen in dat deze man een man van zijn woord is gelukkig.
Gaat dus helemaal goedkomen Wink
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Quest xs nr 13 - door Josligfiets - 23-Apr-2024, 06:59 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Veloquest - 23-Apr-2024, 08:03 PM
RE: Quest xs nr 13 - door ZoefZoef - 24-Apr-2024, 11:28 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2024, 07:57 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Willeke_IGKT - 24-Apr-2024, 08:09 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Josligfiets - 24-Apr-2024, 08:12 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Tom Fekkes - 24-Apr-2024, 09:53 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 24-Apr-2024, 09:56 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Gideonaut - 24-Apr-2024, 10:26 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Merijn - 25-Apr-2024, 11:15 AM
RE: Quest xs nr 13 - door 365cycle - 25-Apr-2024, 02:42 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Gideonaut - 25-Apr-2024, 08:46 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Merijn - 25-Apr-2024, 09:31 PM
RE: Quest xs nr 13 - door PieterTrapt - 26-Apr-2024, 08:40 AM
RE: Quest xs nr 13 - door melle z - 26-Apr-2024, 08:44 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2024, 09:38 AM
RE: Quest xs nr 13 - door melle z - 27-Apr-2024, 10:16 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 27-Apr-2024, 12:06 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 26-Apr-2024, 09:32 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Merijn - 26-Apr-2024, 02:52 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Jeroen S - 26-Apr-2024, 11:28 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Gideonaut - 27-Apr-2024, 01:12 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Velomobielfan - 14-Jul-2024, 10:10 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Veloquest - 15-Jul-2024, 03:14 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2024, 06:27 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Velomobielfan - 02-Aug-2024, 11:18 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 02-Aug-2024, 11:54 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Velomobielfan - 03-Aug-2024, 01:49 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 03-Aug-2024, 09:06 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Dharm2004 - 15-Jul-2024, 10:10 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 15-Jul-2024, 10:37 AM
RE: Quest xs nr 13 - door 365cycle - 15-Jul-2024, 10:45 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 15-Jul-2024, 11:50 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2024, 08:08 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 15-Jul-2024, 08:16 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2024, 08:27 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Jeroen S - 15-Jul-2024, 10:39 PM
RE: Quest xs nr 13 - door 365cycle - 16-Jul-2024, 01:32 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2024, 06:16 AM
RE: Quest xs nr 13 - door 365cycle - 12-Sep-2024, 09:14 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Jeroen S - 16-Jul-2024, 02:08 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Gideonaut - 16-Jul-2024, 02:13 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Hardloper - 16-Jul-2024, 03:59 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2024, 10:34 PM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 02-Aug-2024, 05:24 PM
RE: Quest xs nr 13 - door ZoefZoef - 12-Sep-2024, 01:51 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Wim -de roetsende - 12-Sep-2024, 06:18 AM
RE: Quest xs nr 13 - door ZoefZoef - 12-Sep-2024, 06:37 AM
RE: Quest xs nr 13 - door Josligfiets - 12-Sep-2024, 07:41 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM