Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Requiem
#31
(11-Oct-2018, 03:24 PM)Niels van der Wal schreef: Vandaag 2 keer goed nieuws: De verzekeraar heeft (na lang tijdrekken) de volledige aansprakelijkheid erkend en ik kreeg het bericht dat ik mijn DF over 10 dagen kan komen ophalen. De financiële afhandeling zal nog wat tijd vragen, maar ik heb een foto gezien van mijn nieuwe velomobiel: Hij is prachtig!

Niels, blij, van der Wal

En die deel je niet even?  Wink

(11-Oct-2018, 08:17 PM)Wim -de roetsende schreef: Mooi dat het geregeld is.

Ben wel benieuwd naar de kleurstelling of kleur van je DF.

Same here. Al is de DF zo'n mooie fiets dat iedere kleur 'm goed staat.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Requiem - door Niels van der Wal - 30-Jul-2018, 09:15 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 30-Jul-2018, 09:29 PM
RE: Requiem - door Coen__ - 04-Aug-2018, 12:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 05-Aug-2018, 08:06 AM
RE: Requiem - door Marnix - 30-Jul-2018, 09:30 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 30-Jul-2018, 09:42 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 30-Jul-2018, 09:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 09:29 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 31-Jul-2018, 09:38 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 31-Jul-2018, 10:14 AM
RE: Requiem - door PietV* - 01-Aug-2018, 07:24 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 02-Aug-2018, 08:04 AM
RE: Requiem - door PietV* - 02-Aug-2018, 01:44 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 02:13 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 06:47 PM
RE: Requiem - door cnarcnar - 19-Aug-2018, 07:19 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 19-Aug-2018, 11:41 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 20-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 09:14 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 19-Aug-2018, 08:57 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2018, 09:58 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 20-Aug-2018, 10:02 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 20-Aug-2018, 09:34 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:45 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 30-Aug-2018, 02:27 PM
RE: Requiem - door PietV* - 30-Aug-2018, 11:46 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 11-Oct-2018, 03:24 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 11-Oct-2018, 10:10 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 10:00 AM
RE: Requiem - door Fietsbennie - 12-Oct-2018, 10:07 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 12-Oct-2018, 11:39 AM
RE: Requiem - door ErikvanD - 11-Oct-2018, 04:17 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2018, 08:17 PM
RE: Requiem - door Roepers - 11-Oct-2018, 09:54 PM
RE: Requiem - door Roef Veerman - 12-Oct-2018, 12:55 PM
RE: Requiem - door Hoekie - 12-Oct-2018, 01:21 PM
RE: Requiem - door GertBr - 12-Oct-2018, 01:57 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 12-Oct-2018, 06:04 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2018, 06:20 PM
RE: Requiem - door Luapretep - 12-Oct-2018, 06:51 PM
RE: Requiem - door Lopopodium - 13-Oct-2018, 12:30 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2018, 08:27 AM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 21-Oct-2018, 08:49 AM
RE: Requiem - door Hoekie - 21-Oct-2018, 12:47 PM
RE: Requiem - door Roepers - 21-Oct-2018, 01:10 PM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2018, 02:22 PM
RE: Requiem - door ErikvanD - 21-Oct-2018, 10:24 PM
RE: Requiem - door Niels van der Wal - 22-Oct-2018, 09:35 AM
RE: Requiem - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2018, 10:32 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM