Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VLA naar Emmerich
#14
Ik zie ook dat de links niet werken, in het verre verleden heb ik wel eens een korte afstand meegelopen, dan blijft het heel dicht bij die spoorweg in de buurt. Oosterbeek bij het viaduct Schelmseweg/spoorlijn stak het altijd weer links het bos in terug naar Oosterbeek. De N 225 kun je die dag wel vergeten. De N 224 is ook wel een stukje drukker, zou me verbazen als ze die ook afsluiten. De n225 is toch een beetje een dorpsstraat, de n 224 echt een grote provinciale weg. Het meeste van dat verhaal heeft zich ten zuiden van de n224 afgespeeld. Daarop concentreren de routes zich ook. Bij afsluitingen zou ik vooral in noordelijke richting gaan uitwijken.

Ik vind deze; https://routiq.com/nl/route/179139/airbo...5-km-(wit)

En deze; https://routiq.com/nl/route/179129/airbo...-km-(rood)

En deze; https://routiq.com/nl/route/179142/airbo...ocht-40-km

Komt allemaal niet in de buurt, de lange lus van de 40 km richting de Ginkelse Hei ook niet. Ik weet niet of de actuele routes weer identiek zullen zijn, maar de belangrijke plekjes uit die oorlogshandelingen die ze willen aantippen wel. De oorlogsgraven bij Oosterbeek zijn een zeer belangrijk punt een daar gaat alles langs, altijd. Idem de oude kerk van Oosterbeek, de hoogte bij Duno.

Ik denk dus dat het wel goed zal gaan.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinR


Berichten in dit topic
VLA naar Emmerich - door martinR - 06-Aug-2024, 11:00 AM
RE: VLA naar Emmerich - door Lopopodium - 06-Aug-2024, 11:09 AM
RE: VLA naar Emmerich - door martinR - 06-Aug-2024, 11:24 AM
RE: VLA naar Emmerich - door Lopopodium - 06-Aug-2024, 11:27 AM
RE: VLA naar Emmerich - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2024, 11:49 AM
RE: VLA naar Emmerich - door Jeroen S - 06-Aug-2024, 08:14 PM
RE: VLA naar Emmerich - door JanBurp - 07-Aug-2024, 08:02 AM
RE: VLA naar Emmerich - door Lopopodium - 06-Aug-2024, 09:57 PM
RE: VLA naar Emmerich - door datakneder - 06-Aug-2024, 11:37 PM
RE: VLA naar Emmerich - door Jeroen S - 06-Aug-2024, 10:16 PM
RE: VLA naar Emmerich - door Fietsbennie - 07-Aug-2024, 07:18 AM
RE: VLA naar Emmerich - door martinR - 02-Sep-2024, 10:57 PM
RE: VLA naar Emmerich - door datakneder - 02-Sep-2024, 11:32 PM
RE: VLA naar Emmerich - door Jeroen S - 03-Sep-2024, 08:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM