Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstelrondje
#7
Bedankt voor het leuke welkom. Ik zal mijn ogen goed openhouden en kijken of ik wat mede ligfietsers tegenkom.
Ik had het blogje over de toer in Zutphen ook reeds gezien. Zal eerst wat aan mijn conditie moeten werken. Gisteren en eergisteren in ieder geval lekker gefietst. Eerste dag was nog wel even wennen en veel finetunen. Ik ben nu redelijk tevreden met de houding. Ook veel leuke reacties als je met deze fiets langskomt.
Ik schrok wel even van een auto welke met hoge snelheid op een van de achterafweggetjes langs kwam scheuren. Dan besef je wel hoe laag je eigenlijk zit en dat zo'n SUV dan best wel groot is. Ik heb wat foto's gemaakt en hoop dat ik het voor elkaar krijg ze hierbij te plaatsen. Is even geleden dat ik dat gedaan heb.
[Afbeelding: 540.jpg]
[Afbeelding: 540.jpg]
[Afbeelding: 540.jpg]
[Afbeelding: 540.jpg]

En gelukt geloof ik :-)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Voorstelrondje - door Luapretep - 05-Oct-2018, 10:21 PM
RE: Voorstelrondje - door ErikvanD - 05-Oct-2018, 11:01 PM
RE: Voorstelrondje - door Lopopodium - 05-Oct-2018, 11:06 PM
RE: Voorstelrondje - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2018, 11:42 PM
RE: Voorstelrondje - door Roepers - 06-Oct-2018, 10:25 PM
RE: Voorstelrondje - door Fietsbennie - 08-Oct-2018, 09:48 AM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 08-Oct-2018, 11:33 PM
RE: Voorstelrondje - door Roepers - 08-Oct-2018, 11:54 PM
RE: Voorstelrondje - door Lopopodium - 08-Oct-2018, 11:55 PM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 09-Oct-2018, 08:48 AM
RE: Voorstelrondje - door ErikvanD - 09-Oct-2018, 08:41 AM
RE: Voorstelrondje - door ErikvanD - 09-Oct-2018, 09:24 AM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 09-Oct-2018, 01:55 PM
RE: Voorstelrondje - door Lopopodium - 09-Oct-2018, 12:36 PM
RE: Voorstelrondje - door ErikvanD - 09-Oct-2018, 02:10 PM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 26-Nov-2018, 11:49 PM
RE: Voorstelrondje - door Ad Arts - 28-Nov-2018, 10:35 PM
RE: Voorstelrondje - door GertBr - 27-Nov-2018, 12:03 AM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 27-Nov-2018, 12:06 AM
RE: Voorstelrondje - door ErikvanD - 27-Nov-2018, 12:19 AM
RE: Voorstelrondje - door Lopopodium - 27-Nov-2018, 01:02 AM
RE: Voorstelrondje - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2018, 07:48 AM
RE: Voorstelrondje - door Atrike - 27-Nov-2018, 10:06 AM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 27-Nov-2018, 11:40 AM
RE: Voorstelrondje - door Luapretep - 02-Dec-2018, 09:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM