Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel in de wasbox?
#19
Voor ik in Apeldoorn het velodroom op ging heb ik mijn QuestXS ook door de wasstraat gehaald. Beetje opletten met hoe en waar je spuit en dan gaat het heel mooi (in mijn geval was voor het grootste deel de "standby straal" al hard zat en je moet nadenken waar gaten zitten en hoe het water beweegt als je het ergens spuit)

Nog nooit zoveel complimenten gehad dat mijn fiets zo mooi schoon was.
Ook afgerond met een wax behandeling, had het idee dat die daar langer schoon van bleef maar dat kan ook verbeelding zijn geweest.
https://postimg.cc/gallery/7HQgZj6
[Afbeelding: 7HQgZj6]
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus , Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Velomobiel in de wasbox? - door Velomobielfan - 18-Aug-2024, 08:52 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door ZoefZoef - 18-Aug-2024, 09:06 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Velomobielfan - 20-Aug-2024, 02:46 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 20-Aug-2024, 03:23 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door 365cycle - 20-Aug-2024, 04:28 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 20-Aug-2024, 04:33 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 04:52 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 18-Aug-2024, 09:22 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door 365cycle - 18-Aug-2024, 09:29 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door GertBr - 18-Aug-2024, 09:55 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Jeroen S - 19-Aug-2024, 08:57 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 20-Aug-2024, 12:57 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door bucovaina - 20-Aug-2024, 05:11 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 06:01 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 20-Aug-2024, 06:53 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 07:02 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Jeroen S - 20-Aug-2024, 09:49 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 11:23 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Boyd Maduro - 21-Aug-2024, 10:40 AM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 21-Aug-2024, 01:38 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Lopopodium - 21-Aug-2024, 02:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM