Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel in de wasbox?
#12
(20-Aug-2024, 04:28 PM)365cycle schreef:
(20-Aug-2024, 03:23 PM)Bacchus schreef: Echt, als alternatief voor tuinslang: drukspuit ftw
Good idea, die drukspuit!

Die gebruik ik al zo lang als ik ligfietsen heb. Ik krijg er de fietsen schoon genoeg mee.

(20-Aug-2024, 04:33 PM)Hardloper schreef: Dat is denk ik wel een relatief goede optie. Dit is toch iets minder zware krachten op de behuizing.

Het gaat vooral om de lagers.


De Mountainbike-verkoper die ik ken is superblij met die gasten die hun fiets smetteloos schoonspuiten met de hogedrukspuit.

Om de zoveel jaar komen ze een nieuwe kopen. De fiets begint steeds zwaarder te lopen is dan een veelgehoorde klacht  Big Grin
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie


Berichten in dit topic
Velomobiel in de wasbox? - door Velomobielfan - 18-Aug-2024, 08:52 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door ZoefZoef - 18-Aug-2024, 09:06 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Velomobielfan - 20-Aug-2024, 02:46 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 20-Aug-2024, 03:23 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door 365cycle - 20-Aug-2024, 04:28 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 20-Aug-2024, 04:33 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 04:52 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 18-Aug-2024, 09:22 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door 365cycle - 18-Aug-2024, 09:29 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door GertBr - 18-Aug-2024, 09:55 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Jeroen S - 19-Aug-2024, 08:57 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 20-Aug-2024, 12:57 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door bucovaina - 20-Aug-2024, 05:11 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 06:01 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Bacchus - 20-Aug-2024, 06:53 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 07:02 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Jeroen S - 20-Aug-2024, 09:49 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2024, 11:23 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Boyd Maduro - 21-Aug-2024, 10:40 AM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Hardloper - 21-Aug-2024, 01:38 PM
RE: Velomobiel in de wasbox? - door Lopopodium - 21-Aug-2024, 02:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM