Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alleweder vragen
#9
Tja, de famueze Bioshift optie. Rechtop gaan zitten, stuurtje ook rechtop en dan blijven trappen en met 1 hand het kettingbuisje de goede kant op duwen. Kan wel, maar is niet aan te raden als je je aandacht ook bij ander verkeer en of de weg wilt houden.

Een triple heeft drie bladen, meestal is de linkse de meest kleine, dan een iets grotere en dan de grootste. Ik vermoed dat jou kleinste blad niet in het midden zit?

Waarschijnlijk gebeurt dit automatische schakelen omdat de kettinglijn niet klopt, de kettingrol en of het kettingbuisje zit wat te ver naar het midden. Kijk eens of je daar wat mee kunt. Meet na vanuit het midden. Moet bij het blad en bij de rol ongeveer hetzelfde zijn.

Een derailleurmastje knutselen op een Alleweder is te doen. Heb je een vierkante trapas buis van 40x40mm, dan heefft dutchbikebits wel iets daarvoor. Mogelijk zit die optie ook al op de kunststof trapasbehuizing, dat zwarte blok. Dan zou daar een sleufje in moeten zitten van uit het hoofd 10mm, 8mm zou ook kunnen. https://www.dutchbikebits.com/recumbent-...ket-holder

Heb je een grote alu doos waaraan de trapas vast zit met popnagels, dan wordt het lastiger. Dat krijg ik zo niet uitgelegd in een kort berichtje.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Huibmm


Berichten in dit topic
Alleweder vragen - door Huibmm - 07-Jul-2024, 01:43 PM
RE: Alleweder vragen - door Merijn - 07-Jul-2024, 02:17 PM
RE: Alleweder vragen - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2024, 02:23 PM
RE: Alleweder vragen - door Hardloper - 07-Jul-2024, 02:33 PM
RE: Alleweder vragen - door Gideonaut - 07-Jul-2024, 02:33 PM
RE: Alleweder vragen - door Huibmm - 07-Jul-2024, 10:52 PM
RE: Alleweder vragen - door Jeroen S - 08-Jul-2024, 08:09 AM
RE: Alleweder vragen - door Huibmm - 28-Jul-2024, 02:54 PM
RE: Alleweder vragen - door Jeroen S - 28-Jul-2024, 05:20 PM
RE: Alleweder vragen - door Huibmm - 28-Jul-2024, 08:41 PM
RE: Alleweder vragen - door Bacchus - 28-Jul-2024, 09:06 PM
RE: Alleweder vragen - door Jeroen S - 29-Jul-2024, 12:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM