|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1776 x bedankt in 890 berichten
(26-Jul-2024, 06:29 PM)Wim -de roetsende schreef: [... M5CHR...]
En erg scherpe bochten naar rechts zijn nu nog een beetje een uitdaging. Iets met een ketting en een voorwiel. (Nog) HARDER en schuiner de bocht door dan!
Ik herken het stoppen en omzetten ook wel, vooral als ik niet kan zien dat ik veilig de bocht door kan of mijn gekozen lijn geblokkeerd is.
Veel plezier met de CHR! Ik ben maar een klein beetje jaloers.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 26-Jul-2024, 07:31 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: ZoefZoef, 15 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Gewoon... blij.LigfietsWilsum — 08:16 AM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
En toen ik begin d...Wim -de roetsende — 07:17 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
It wasn't me. Mi...Wim -de roetsende — 07:09 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Gideon, Zoefzoef m...ZoefZoef — 05:21 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Gideon, Zoefzoef mis...365cycle — 02:23 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Tussen hasselt en ...LigfietsWilsum — 09:38 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Tussen hasselt en zw...blokdoorn — 09:34 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Zijn er hier mense...TimSch — 09:17 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Vanmiddag rond 16 uu...gideon — 09:10 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Zijn er hier mense...Hardloper — 09:03 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik zag voorrijder ...Hardloper — 08:59 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Zijn er hier mensen ...Richard107 — 08:26 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Ach er rijden ook me...Jeroen S — 08:14 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| De snelheid met de O...365cycle — 08:12 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Mbt clikvalve: ik he...365cycle — 08:08 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
| Ik heb een vraag ove...Richard107 — 08:01 PM |
|
OBT 2025 Groningen
|
|
Nu alleen nog meze...365cycle — 07:49 PM |
|