Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20" glasvezel Quest vs Carbon
#3
Het zal ook liggen aan het huurbedrag. Als dat veel is kun je jezelf misschien beter over de verschillen heen zetten.

Ik had de Quest 34, glasvezel, 20" en tussen as.
Ik heb nu een carbon Strada 26" zonder de tussen as.

Er is duidelijk verschil maar die tussen as maakt naar mijn idee minder verschil dan mensen zeggen, het is de werkelijke versnellingen die het verschil maken.

Wat betreft het gewicht, ik rij vaak met boodschappen die meer wegen dan het verschil tussen de beide fietsen en ga daarmee ook over de bruggen over de snelweg, merk dan wel wat verschil met een lege fiets maar niet genoeg om het niet te doen.

Maak een proefrit met je normale dagelijkse bagage en zoek vergelijkbare hellingen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
20" glasvezel Quest vs Carbon - door bucovaina - 19-Jul-2024, 07:05 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door TimSch - 19-Jul-2024, 08:50 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Willeke_IGKT - 19-Jul-2024, 09:13 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 19-Jul-2024, 11:20 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door ZoefZoef - 19-Jul-2024, 11:59 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door bucovaina - 19-Jul-2024, 01:29 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Tijanus - 19-Jul-2024, 05:26 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 19-Jul-2024, 06:16 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Tijanus - 19-Jul-2024, 06:39 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 19-Jul-2024, 07:06 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Gideonaut - 19-Jul-2024, 07:13 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door ZoefZoef - 19-Jul-2024, 07:18 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Willeke_IGKT - 19-Jul-2024, 07:39 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door bucovaina - 19-Jul-2024, 09:31 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Willeke_IGKT - 19-Jul-2024, 09:40 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door ZoefZoef - 19-Jul-2024, 09:37 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Bob Hagendijk - 19-Jul-2024, 09:52 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door bucovaina - 19-Jul-2024, 10:02 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Bacchus - 19-Jul-2024, 11:29 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door 365cycle - 20-Jul-2024, 12:52 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Peter de Rond - 19-Jul-2024, 10:03 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Willeke_IGKT - 19-Jul-2024, 10:13 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Veloquest - 19-Jul-2024, 10:50 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door blokdoorn - 20-Jul-2024, 12:57 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Willeke_IGKT - 20-Jul-2024, 08:35 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door bucovaina - 20-Jul-2024, 09:17 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 20-Jul-2024, 09:37 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Jeroen S - 20-Jul-2024, 10:32 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 20-Jul-2024, 12:01 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Hardloper - 20-Jul-2024, 06:13 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door =oNNo= - 20-Jul-2024, 06:17 PM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Veloquest - 21-Jul-2024, 03:44 AM
RE: 20" glasvezel Quest vs Carbon - door Bacchus - 21-Jul-2024, 11:44 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM