Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Explorer stats en Eddington nummer
#24
Even een update van mijn explorer stats

Roef.................. 22x22
ErikvanD.............15x15 (2x)

Max Cluster:

Roef.................. 2164
ErikvanD...............360

Totaal aantal vakjes:

Roef.................. 10.998
ErikvanD............. 2.680

Aantal gereden kilometers:

Roef.......................... 87.600 km (sinds oktober 2006)
ErikvanD.......................8.974 km (sinds augustus 2017)

Eddington nummer:

Roef....................... 135
ErikvanD....................54



Kopieer en vul aan, je mag ook andere getallen bijvoegen, zolang je uitlegt waar het over gaat zodat anderen ook mee kunnen doen!

(01-Sep-2018, 11:49 AM)Bert_Rijssen schreef:
(01-Sep-2018, 11:02 AM)Lopopodium schreef: Trein / fiets is een mooi combinatie voor de lange afstanden. Lekker 170 kilometer wind mee en met de trein weer terug naar huis...!

Zoiets inderdaad. Of zoals ik een paar weken geleden vanaf mijn vakantie adres in Zeeland terug naar huis (Twente) met windkracht 4 uit ZW. Uiteindelijk na 180 km was de koek toch wel op en het laatste stukje vanaf Apeldoorn toch maar de trein gepakt.

Doe je ook mee met tegeltjes fietsen Bert?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Explorer stats en Eddington nummer - door Roef Veerman - 29-Aug-2018, 08:29 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 08:23 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 03:30 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 30-Aug-2018, 04:00 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 12:27 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:33 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:55 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 11:02 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Bert_Rijssen - 01-Sep-2018, 11:49 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 09:50 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Roef Veerman - 04-Sep-2018, 01:00 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 29-Sep-2018, 10:19 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 08-Oct-2018, 08:41 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 05:24 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 23-Oct-2018, 05:42 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 08:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door GertBr - 11-Apr-2019, 02:09 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 02:39 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:16 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:37 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door 365cycle - 06-Oct-2021, 10:52 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Roepers - 05-Oct-2021, 06:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 09:03 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 03:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel vee...Wim -de roetsende — 09:29 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM