Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Explorer stats en Eddington nummer
#17
Komende zondag ga ik het Rondje Stelling rijden rondom Amsterdam. 170 km, dus goed voor een hoop vakjes. Maar het lijkt me vooral gewoon een mooie rit langs ca. 45 forten en andere verdedigingswerken van de stelling rond Amsterdam. Hier zijn de vakjes dus zeker alleen bijvangst.

Ik heb iig gezien dat alles westelijk van Roosendaal in Brabant nog "onontgonnen terrein" is. Dus dat is een mooi doel voor de aankomende herfst en winter. Met max een half uur in de auto ben ik een aardig eind die kant op en kan ik daar los. Om alles vanuit thuis te vullen is haast niet te doen.. daar ben je met een VM toch echt wel in het voordeel denk ik...

Ach, zolang we maar lekker blijven fietsen toch!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Explorer stats en Eddington nummer - door Roef Veerman - 29-Aug-2018, 08:29 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 08:23 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 03:30 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 30-Aug-2018, 04:00 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 12:27 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:33 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:55 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 11:02 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Bert_Rijssen - 01-Sep-2018, 11:49 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 09:50 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 29-Sep-2018, 10:19 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 08-Oct-2018, 08:41 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 05:24 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 23-Oct-2018, 05:42 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 08:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door GertBr - 11-Apr-2019, 02:09 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 02:39 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:16 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:37 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door 365cycle - 06-Oct-2021, 10:52 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Roepers - 05-Oct-2021, 06:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 09:03 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 03:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM