Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Explorer stats en Eddington nummer
#1
hallo allemaal,

Het is misschien leuk om als er meer mensen zijn die dit ook leuk vinden om getalletjes te verzamelen hier een lijstje bij te houden van de statistieken. Momenteel houd ik me vooral bezig met Explorer scores. In veloviewer kan je dat bijhouden als je al je ritten in strava ingeladen hebt. Ook krijg je dan gelijk je Eddington nummer te zien, dat is het maximaal aantal keer dat je hetzelfde aantal kilometers op 1 dag hebt afgelegd. Veloviewer kost 10 pond per jaar en een standaard strava account is gratis. 

De explorer scores gaan over het aantal vakjes waar je op de kaart bent geweest, de kaart is hiervoor ingedeeld in vakjes van 1,5 bij 1,5 km ongeveer. Een cluster wordt gevormd doordat het vakje omringt is door andere vakjes die je al hebt verkent. Zo kan je ook zien wat je maximale vierkant is wat je hebt verkent. En het totaal aantal vakjes waar je bent geweest volgens strava/veloviewer. 

Momenteel staat mijn score op:

Vierkant:

Roef 19x19

Max Cluster:

Roef 1942 tegels/vakjes

Totaal aantal vakjes:

Roef 10539

Aantal gereden kilometers:

Roef 86.425 km (sinds oktober 2006)

Eddington nummer:

Roef 134



Kopieer en vul aan, je mag ook andere getallen bijvoegen, zolang je uitlegt waar het over gaat zodat anderen ook mee kunnen doen!
Antwoord }
Bedankt door: ErikvanD


Berichten in dit topic
Explorer stats en Eddington nummer - door Roef Veerman - 29-Aug-2018, 08:29 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 12:04 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 08:23 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 30-Aug-2018, 03:30 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 30-Aug-2018, 04:00 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 12:27 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:33 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 31-Aug-2018, 08:55 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 11:02 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Bert_Rijssen - 01-Sep-2018, 11:49 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 01-Sep-2018, 09:50 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 29-Sep-2018, 10:19 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 08-Oct-2018, 08:41 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 05:24 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Lopopodium - 23-Oct-2018, 05:42 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 23-Oct-2018, 08:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door GertBr - 11-Apr-2019, 02:09 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 02:39 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:16 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 11-Apr-2019, 03:37 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door 365cycle - 06-Oct-2021, 10:52 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door Roepers - 05-Oct-2021, 06:04 PM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 09:03 AM
RE: Explorer stats en Eddington nummer - door ErikvanD - 06-Oct-2021, 03:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM