Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha7 en RaptoBike
#24
(18-Jun-2024, 10:18 PM)arnoldl schreef:
(18-Jun-2024, 10:04 PM)Wim -de roetsende schreef: De perfecte vm heb ik nog niet gevonden. Misschien de Snoek-L. Al vermoed ik dat ik die te groot ga vinden

De Tuna al geprobeerd? Ik vond het instapgat van de Snoek L behoorlijk smal, lastiger dan de Alpha

De Tuna is wel zo groot als een DF XL Hij rijdt ook als een DF XL, maar minder windgevoelig.
Ik denk dat Wim hem ook te groot vindt Smile
Antwoord }


Berichten in dit topic
Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 12:00 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 12:25 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 18-Jun-2024, 01:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 18-Jun-2024, 03:59 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 05:21 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 07:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Atrike - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Willeke_IGKT - 18-Jun-2024, 04:10 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 04:11 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Lig-hen - 18-Jun-2024, 04:14 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door datakneder - 18-Jun-2024, 04:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 05:56 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 06:05 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 06:07 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 06:16 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 09:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 10:04 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 10:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 19-Jun-2024, 12:00 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Dharm2004 - 18-Jun-2024, 09:37 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Hardloper - 18-Jun-2024, 09:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door LigZeeuw - 18-Jun-2024, 10:29 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 11:24 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 19-Jun-2024, 10:21 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2024, 05:36 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 20-Jun-2024, 07:29 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 20-Jun-2024, 11:47 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM