Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha7 en RaptoBike
#20
(18-Jun-2024, 09:12 PM)arnoldl schreef: Dat sentiment tov de ontwerper herken ik, maar hier zit meer van de vorige rijder in. Ik kreeg ook een aanbod waar ik geen nee tegen kon zeggen, plus ik wilde graag eens vm rijden om te kijken wat het nu echt is.

Opvallend dat er zoveel gedoe is met stoeltjes, ook in de Alpha. Heb ook veel punten waar ik de fiets af en toe wel raak. Lijkt meer alsof de rijder soms bijzaak was, maar ja wie ben ik om te klagen.

Geen nee kunnen zeggen tegen een goed aanbod is heel herkenbaar.

Jouw tweede opmerking geeft precies aan wat ik zo lastig vind met ligfietsen en vm-en.

Met de Roeifietsen was het bij mij bij de 2e raak. De 209 is gewoon perfect voor mij.
Met de Ligfietsen ben ik heel lang aan het zoeken geweest. De CHR is voor zover ik nu kan inschatten behoorlijk perfect voor mij.

Met de Velomobiel ben ik er nog niet uit. De Mango was erg groot voor mij. De XS was uiteindelijk te klein. De DF paste best goed qua afmeting. Voor een minder sterke rijder zoals ik is een vm met dichte wielkasten beter. De MilanSL past ook goed, maar ik moest met 140mm cranks gaan rijden. Het in- en uitstappen is fenomenaal, maar de waterdruppels die binnenkomen zijn iets minder handig.

De perfecte vm heb ik nog niet gevonden. Misschien de Snoek-L. Al vermoed ik dat ik die te groot ga vinden
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 12:00 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 12:25 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 18-Jun-2024, 01:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 18-Jun-2024, 03:59 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Gideonaut - 18-Jun-2024, 05:21 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 07:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Atrike - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Willeke_IGKT - 18-Jun-2024, 04:10 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 04:11 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 01:19 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Lig-hen - 18-Jun-2024, 04:14 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door datakneder - 18-Jun-2024, 04:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 05:56 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Josligfiets - 18-Jun-2024, 06:05 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 06:07 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door bucovaina - 18-Jun-2024, 06:16 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 09:12 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2024, 10:04 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 10:18 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Frutsel - 19-Jun-2024, 12:00 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Dharm2004 - 18-Jun-2024, 09:37 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Hardloper - 18-Jun-2024, 09:57 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door LigZeeuw - 18-Jun-2024, 10:29 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door arnoldl - 18-Jun-2024, 11:24 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 19-Jun-2024, 10:21 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2024, 05:36 PM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door Arend-Jan - 20-Jun-2024, 07:29 AM
RE: Alpha7 en RaptoBike - door 365cycle - 20-Jun-2024, 11:47 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM